Markkinointihankinta-työryhmä

Markkinointihankinta-työryhmä keskittyy ja ottaa kantaa muun muassa markkinointipalveluiden ostamisen muotoihin, kumppaniyhteistyöhön ja markkinoinnin tehokkuuden seurantaan. Ryhmä järjestää myös edunvalvonnallisia tapaamisia toimistojen ja medioiden kanssa.

Vuosittain ryhmälle valikoituu ajankohtaisia aiheita, joihin ryhmä syventyy tarkemmin ja joista nostetaan aiheita keskusteluun ja jatkossa työstettäväksi. Pyrimme edistämään alan hyväksi todettujen markkinointikäytäntöjen jakamista ja käyttöön ottoa sekä välittämään markkinointihankintaan liittyvää keskeistä tietoa koko Marketing Finlandin jäsenistölle ja muille alan toimijoille ryhmän jäsenten oman oppimisen ja verkostoitumisen lisäksi.

Tavoitteena on, että ryhmään kuuluu henkilöitä, jotka edustavat toimessaan sekä hankinnan että markkinoinnin asiantuntijoita. Suoraan kilpailevien toimijoiden osallistumista ryhmään harkitaan aina tapauskohtaisesti. Työryhmään kutsutaan  uusia jäseniä Marketing Finlandin jäsenyritysten henkilöistä,  jotka työskentelevät ryhmän edustamien aiheiden parissa.

Ryhmä kokoontuu neljä kertaa vuodessa. Ryhmän puheenjohtajana toimii Johanna Ilmén ja varapuheenjohtajana Janika Piensalmi.

Haluaisitko tulla esittäytymään?

Marketing Finland Markkinointihankinta-työryhmä

Johanna Ilmen

Category manager, Indirect procurement
SOK

Kati Leppänen

Category Manager, Indirect Procurement
Finnair

Sari Lintuvuori

Senior Sourcing Manager
Tikkurila Oyj

Päivi Metsberg

Senior Manager, Group Procurement
Oy Karl Fazer Ab

Janika Piensalmi

Hankintapäällikkö
DNA

Anne Ruippo

Sourcing Category Manager
Fiskars

Tia Yrjölä

Johtaja, Kuluttajakokemus
Saarioinen Oy

Riikka-Maria Lemminki

Toimitusjohtaja, markkinoinnin asiantuntija
Marketing Finland

Maarit Aarrekangas

Markkinointi, Senior Advisor
Marketing Finland