Markkinoinnin hankinta -työryhmä

Markkinoinnin hankinta -työryhmä

Markkinoinnin hankinta -työryhmä keskittyy muun muassa mediaostamiseen, kumppaniyhteistyöhön ja markkinoinnin tehokkuuteen liittyviin asioihin. Ryhmä järjestää myös edunvalvonnallisia tapaamisia toimistojen ja medioiden kanssa. Markkinointihankintaan liittyvää keskeistä tietoa ja best practice -oppeja välitetään koko jäsenistölle ryhmän jäsenten oman oppimisen ja verkostoitumisen lisäksi. Ryhmä kokoontuu neljä kertaa vuodessa.

Hae mukaan työryhmän toimintaan   Haluaisitko tulla esittäytymään?

Marketing Finland Markkinoinnin hankinta -työryhmä

Reija Laaksonen

Head of Branding and Digital Marketing
Fazer Group

Lotta Holmaheikki

Head of Marketing
Specsavers Finland

Johanna Ilmen

Hankintapäällikkö, epäsuorat hankinnat
SOK

Kati Leppänen

Category Manager, Indirect Procurement
Finnair

Janika Piensalmi

Hankintapäällikkö
DNA

Anne Ruippo

Sourcing Category Manager
Fiskars

Anna Salmi

Chief Customer Officer
Stockmann

Tia Yrjölä

Johtaja, Kuluttajakokemus
Saarioinen Oy

Riikka-Maria Lemminki

Toimitusjohtaja, markkinoinnin asiantuntija
Marketing Finland

Maarit Aarrekangas

Markkinointi, Senior Advisor
Marketing Finland