Match2One – järkevämpää ohjelmallista ostamista

Match2One

Aloita nyt ohjelmallinen ostaminen Match2One -työkalulla

Marketing Finland tekee yhteistytä Match2One -ohjelmallisen ostamisen alustan kanssa. Yhteistyön kautta jäsenet saavat käyttöönsä helppokäyttöisen ohjelmallisen ostamisen alustan ilman aloituskustannuksia ja mediaostojen minimibudjettia sekä saavat maksuttoman käyttökoulutuksen sekä premium-tason asiakastuen.

Alustan avulla voit kohdistaa mainontaasi oikeille kohderyhmille oikea-aikaisesti ilman jatkuvaa kampanjoiden säätämistä. Koneoppimisen ja algoritmien avulla mainokset saavat automaattisesti ja jatkuvasti parempia sijoituksia verkkomedioissa – markkinoiden parhaaseen hintaan. Jäsenenä ja kumppanina saat automaattisesti hinnoittelun, joka perustuu laajan mainostajaverkostomme yhteenlaskettuun mainosbudjettiin.

Miksi Match2One?

  • yksinkertainen käyttää
  • täysin läpinäkyvä raportointi
  • ei minimipanostuksia ostamisen aloitukseen
  • koneoppimiseen perustuvat algoritmit
  • todennetusti vahvat tulokset
  • sisältää välineet mainosten luomiseen, raportointiin ja tulosten analysointiin

Katso palvelun esittelyvideo täällä


Erikoistarjous Marketing Finlandin jäsenille ja kumppaneille

Jäsenenä tai kumppanina saat hintatakuun, alennuksia sekä premium-tason asiakastuen. Match2One auttaa sinua veloituksetta ensimmäisten kampanjoiden toteuttamisessa alusta loppuun. Täytä alla oleva lomake niin pääset alkuun!

Tai varaa tästä palvelun esittelyaika itsellesi!

Menestystarinat

Mainontapäivä 2018

Mainontapäivän kampanja tuotti yhteensä 20 konversiota eli tapahtumaan ilmoittautumista. Kampanjan tulokset eivät näin ollen vain kattaneet mainonnan kustannuksia vaan toivat mainostuottoa (ROAS) yli 600 %. Tulosten valossa voidaan todeta, että kampanja oli menestyksekäs ja tuottava.

Lue lisää täällä

Epiroc (formerly Atlas Copco) – Mining Company, Sweden & Global

After industrial conglomerate, Atlas Copco, diverged their mining department into Epiroc, the new branding required a marketing solution that would uphold the company’s legacy and propel its reach to the largest audience possible. Enter Match2One, and in under 90 days Epiroc’s advertisements had received thousands of clicks and almost 2 million impressions.

214% goal for reach exceeded by

Read full story here

Better Collective – Betting Affiliate, Denmark

As a leading iGaming affiliate company, Better Collective develops and manages a product portfolio of over 2,000 websites and platforms that all aim to educate iGamers. Better Collective approached Match2One after their platform PariuriX was having difficulty with increasing their exposure on the Romanian market. With the help of Match2One’s extensive website inventory, PariuriX increased their brand awareness “beyond expectation”.

350% increase in CTR (click-through-rate)

Read Full Story

Heymo – Website SaaS, Sweden

At the time (2017), the Swedish website creation software had just hit the market
and were looking for new growth channels online. After partnering with Match2One, their month-long campaign focused on increasing their account sign-ups was a great success.

62% decrease in CPA (cost per action)

Read Full Story

Ota yhteyttä kumppaniimme