Match2One – järkevämpää ohjelmallista ostamista

Marketing Finland tekee yhteistyötä Match2One -ohjelmallisen ostamisen alustan kanssa. Yhteistyön kautta jäsenet saavat käyttöönsä helppokäyttöisen ohjelmallisen ostamisen alustan ilman aloituskustannuksia sekä maksuttoman käyttökoulutuksen ja premium-tason asiakastuen.

Alustan avulla voit kohdistaa mainontaasi oikeille kohderyhmille oikea-aikaisesti ilman jatkuvaa kampanjoiden säätämistä. Koneoppimisen ja algoritmien avulla mainokset saavat automaattisesti ja jatkuvasti parempia sijoituksia verkkomedioissa – markkinoiden parhaaseen hintaan. Jäsenenä ja kumppanina saat automaattisesti hinnoittelun, joka perustuu laajan mainostajaverkostomme yhteenlaskettuun mainosbudjettiin.

Miksi Match2One?

  • yksinkertainen käyttää
  • täysin läpinäkyvä raportointi
  • sisältää välineet mainosten luomiseen, raportointiin ja tulosten analysointiin
  • todennetusti vahvat tulokset
  • koneoppimiseen perustuvat algoritmit


video

Erikoistarjous Marketing Finlandin jäsenille ja kumppaneille

Jäsenenä tai kumppanina saat 30 päivän ilmaisen kokeilujakson, hintatakuun sekä premium-tason asiakastuen. Match2One auttaa sinua veloituksetta ensimmäisten kampanjoiden toteuttamisessa alusta loppuun. Varaa demoesittely tai täytä sivun alaosassa oleva lomake niin pääset alkuun!

Varaa demoesittely!

Customer stories

Mainontapäivä 2018

Mainontapäivän kampanja tuotti yhteensä 20 konversiota eli tapahtumaan ilmoittautumista. Kampanjan tulokset eivät näin ollen vain kattaneet mainonnan kustannuksia vaan toivat mainostuottoa (ROAS) yli 600 %. Tulosten valossa voidaan todeta, että kampanja oli menestyksekäs ja tuottava.

Lue lisää täällä

 

+150% Conversions: AJ Tuotteet (AJ Products) – Supplier of workplace products

Adapting creatively to radical change is challenging. When the coronavirus became a new reality, the marketing team at AJ Tuotteet needed to shift focus and adapt to changing customer behaviour. And Match2One was quick to assist AJ in adapting their strategy.

Read full story

Haypp Group – Growth By Partnership

Haypp Group is the largest e-Commerce for tobacco-free nicotine pouches. Together with the Match2One Customer Success team, Haypp Group were able to beat high set goals by using smart advertising tactics and strategic programmatic campaigns.
Read full story

 

Hedvig – Effective, Modern Marketing

Hedvig’s marketing team wanted to move toward a cost-efficient digital marketing solution with increased control. Hedvig required an agile way of working for a customer-centred approach and decided to manage all digital marketing in-house. As a result, programmatic advertising became a natural ingredient in the in-house team’s marketing mix.

Read full story

 

SSF: Cost-Efficient Reach, Accurate Targeting

Working with public security since 1934, SSF has a goal to prevent crime and create a safe society. Traditionally focusing on physical crime and fraud, SSF needed to move its activities to the digital arena. That’s why SSF launched “Säkerhetskollen” (the Security Check) at www.säkerhetskollen.se. When launching the online safety initiative, SSF turned to Match2One to reach as many as possible with their programmatic display budget.

Read full story

 

88% Growth: How LOHILO Successfully Grew E-Commerce Sales

With programmatic advertising, LOHILO managed to take their marketing efforts from great to amazing. After launching high quality campaigns for their e-commerce, the company grew by 88% in the first half of 2020. Today, LOHILO is listed on the Stockholm stock market with products nation-wide in Sweden and a fast growing e-commerce, selling products within fashion, functional foods and drinks.

Read full story

Haluatko apua tavoitteidesi saavuttamiseen ohjelmallisella ostamisella? Ota yhteyttä: