loader

Marketing Finland Academy: Sisällöntuotantoon uutta otetta

Tuottaako sisällöntuotanto tuskaa? Onko tarpeena jatkuva sisällöntuotanto viiteen eri kanavaan, luovat kampanjasisällöt, päälle materiaalit markkinoinnin automaatiota varten – ja kai niitä lyhytvideoitakin pitäisi alkaa tuottaa säännöllisesti? Sisältöjen rooli markkinoinnissa kasvaa […]

Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelma: Moduuli 3

VASTUULLINEN MARKKINOINTI • Eettinen Internet • Neurodiversiteetti ja inkluusio • Unstereotype Alliance • Vastuullisuus yrityksen liiketoiminnan ytimessä, case Lindström • Vastuullisuusohjelman suunnittelu ja siihen sitouttaminen, case Valio • Säädeltyjen tuotteiden […]

WFA Webinar: Knowledge Spotlight: Media Measurement 101

Focus of this session: Media Measurement Measurement is one of the key challenges for modern-day marketers, with ever-increasing pressure to show value beyond just impressions and clicks. In a cookieless world […]

ICCO Global Awards: Gala dinner

Celebrate in style at one of London oldest and most treasured venues, with champagne reception, gourmet three course meal and the best and brightest in PR from around the world!

Marketing Finland Academy: Työlainsäädännön muutokset

Miten muutokset joustavoittavat työelämän pelisääntöjä työnantajan kannalta? Työlainsäädäntöön ja työmarkkinajärjestelmään on tällä hallituskaudella tehty ja tullaan tekemään merkittäviä muutoksia, joilla tulee olemaan olennaisia ja laajoja vaikutuksia työelämään. Toteutuessaan esitetyt muutokset […]

Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelma: Moduuli 4

VASTUULLISUUS JA YHTEISTYÖ • Tekoäly ja vastuullisuus • Bränditurvallisuus ja läpinäkyvyys digitaalisessa liiketoimintaympäristössä • Hiilineutraalius, vähäpäästöisyys ja kompensaatiot vastuullisuusviestinnässä –ja markkinoinnissa • Vastuuttoman ja katastrofaalisen toimistoyhteistyön lähtökohdat – mikä meni […]

Effie Europe 2024: Effie Day

The Effie Awards are known by advertisers and agencies globally as the pre-eminent award in the industry, and recognise any and all forms of marketing that contribute to a brand’s […]