Effie Finland 2024: Extended deadline (lisämaksullinen jatkoaika)
Effie Awards Finland on Suomen ainoa markkinointiviestinnän tuloksellisuutta mittaava kilpailu.
Effie Awards Finland on Suomen ainoa markkinointiviestinnän tuloksellisuutta mittaava kilpailu.
Mietitkö, miten edetä uusiin haasteiden kartoittamisessa eli työnhaussa? Pohditko miten päivittää LinkedIn-profiili niin että headhunterit & rekrytoijat huomaavat sen? Tässä webinaarissa johtajien ja C-Suiten johdon uravalmennusten tarjoajan Mariron johdon uravalmentaja […]
The 2024 ICCO Global Awards celebrate the best in PR and communications, offering professionals worldwide the chance to showcase their most impactful work on a global stage. As one of […]
Focus of this session: Martech Infrastructure The accelerating rate of change of technology will result in even faster change in the future, meaning marketers need a robust approach of assessing technology […]
Markkinoinnin ja PR-johtamisen tulevaisuus 360. Miten voit hyödyntää dataa ja trendejä voittavien markkinoinnin ratkaisujen tekemisessä? Johtava strategi Kari Tervonen Omnicom Media Groupilta luo katsauksen tulevaisuuden näkymiin evidence marketing -johtotavalla. Dataan […]
Finnish Comms Awards on yhteistyön kilpailu, jossa palkitaan toimisto, asiakas ja yhteistyökumppanit. Olennaista on näkökulma: asiakkaan tavoitteiden tukeminen vaikuttavalla viestintäosaamisella tai haasteen ja ongelman ratkaiseminen yhdessä. Kilpailu nostaa esiin viestintäyhteistyökumppanin […]
Tuottaako sisällöntuotanto tuskaa? Onko tarpeena jatkuva sisällöntuotanto viiteen eri kanavaan, luovat kampanjasisällöt, päälle materiaalit markkinoinnin automaatiota varten – ja kai niitä lyhytvideoitakin pitäisi alkaa tuottaa säännöllisesti? Sisältöjen rooli markkinoinnissa kasvaa […]
The Fundamentals of Sponsorship Series Three one-hour sessions, over a four-week period, October -November 2024. The Fundamentals of Sponsorship Series is designed for WFA Member marketing professionals who are new […]
VASTUULLINEN MARKKINOINTI • Eettinen Internet • Neurodiversiteetti ja inkluusio • Unstereotype Alliance • Vastuullisuus yrityksen liiketoiminnan ytimessä, case Lindström • Vastuullisuusohjelman suunnittelu ja siihen sitouttaminen, case Valio • Säädeltyjen tuotteiden […]
Focus of this session: Media Measurement Measurement is one of the key challenges for modern-day marketers, with ever-increasing pressure to show value beyond just impressions and clicks. In a cookieless world […]
Webinaarissa keskitymme pienen yrityksen verkkosivuston tai verkkokaupan kehittämiseen, erityisesti silloin, kun käytettävissä olevat resurssit ja budjetti ovat rajallisia. Webinaarin pääteemat ovat: • Oikean toimittajan löytäminen: Miten valitset sopivan toimittajan ja […]