Effie Finland 2024: Late Fee (lisämaksullinen jatkoaika)
Effie Awards Finland on Suomen ainoa markkinointiviestinnän tuloksellisuutta mittaava kilpailu.
Effie Awards Finland on Suomen ainoa markkinointiviestinnän tuloksellisuutta mittaava kilpailu.
Eurobest is where the continent’s best-in-class creativity goes head-to-head. It’s the place to test ideas that drive progress for people, business and society. It’s your chance to show the industry […]
Focus of this session: Commercial imperatives for any media agency contract FirmDecisions created for WFA, global guidance on the essential areas to cover in media contracts, to ensure good management of […]
Finnish Comms Awards on yhteistyön kilpailu, jossa palkitaan toimisto, asiakas ja yhteistyökumppanit. Olennaista on näkökulma: asiakkaan tavoitteiden tukeminen vaikuttavalla viestintäosaamisella tai haasteen ja ongelman ratkaiseminen yhdessä. Kilpailu nostaa esiin viestintäyhteistyökumppanin […]
Tervetuloa inspiroivaan webinaariin, jossa pureudumme vastuullisten digikampanjoiden maailmaan ja niiden tehokkuuteen! Kuulet, miten vastuullisesti toteutetut digikampanjat voivat olla markkinoiden tehokkaimpia tarjoten näin kilpailuetua ja erottuvuutta muihin digivastuullisuusagendoihin nähden. Webinaarissa Green […]
The Fundamentals of Sponsorship Series Three one-hour sessions, over a four-week period, November 2024. The Fundamentals of Sponsorship Series is designed for WFA Member marketing professionals who are new to […]
Effie Awards Finland on Suomen ainoa markkinointiviestinnän tuloksellisuutta mittaava kilpailu.
Mietitkö, miten edetä uusiin haasteiden kartoittamisessa eli työnhaussa? Pohditko miten päivittää LinkedIn-profiili niin että headhunterit & rekrytoijat huomaavat sen? Tässä webinaarissa johtajien ja C-Suiten johdon uravalmennusten tarjoajan Mariron johdon uravalmentaja […]
The 2024 ICCO Global Awards celebrate the best in PR and communications, offering professionals worldwide the chance to showcase their most impactful work on a global stage. As one of […]
Focus of this session: Martech Infrastructure The accelerating rate of change of technology will result in even faster change in the future, meaning marketers need a robust approach of assessing technology […]
Markkinoinnin ja PR-johtamisen tulevaisuus 360. Miten voit hyödyntää dataa ja trendejä voittavien markkinoinnin ratkaisujen tekemisessä? Johtava strategi Kari Tervonen Omnicom Media Groupilta luo katsauksen tulevaisuuden näkymiin evidence marketing -johtotavalla. Dataan […]
Finnish Comms Awards on yhteistyön kilpailu, jossa palkitaan toimisto, asiakas ja yhteistyökumppanit. Olennaista on näkökulma: asiakkaan tavoitteiden tukeminen vaikuttavalla viestintäosaamisella tai haasteen ja ongelman ratkaiseminen yhdessä. Kilpailu nostaa esiin viestintäyhteistyökumppanin […]