Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
129,00 € – 239,00 €
Tässä koulutuksessa opit Google Shoppingista, markkinoinnin teknologioden roolista ketterässä markkinoinnissa sekä tutustut viiteen eri teknologiayritykseen, jotka tarjoavat työkaluja markkinoinnin eri osa-alueiden kehittämiseen
Työkalujen rooli kasvussa: miksi työkalut helpottavat markkinoijan elämää
Anssi Rantanen, Growth Tribe
Markkinoinnin ja kasvun tekemisen ytimessä on nykyään experimentointi ja kokeilukulttuuri. Mikä rooli työkaluilla ja uusilla teknologioilla on kasvun mahdollistamisessa? Rantanen kertoo mitä kaikkea teknologia mahdollistaa ja miksi tekosyitä ei enää markkinoijien suusta hyväksytä. Oikeat työkalut mahdollistavat lähes kaiken: analytiikan, graafisen suunnittelun, automaation.. Mahdollisuudet ovat rajattomat! Anssi Rantanen on kasvumarkkinoinnin ammattilainen ja sarjayrittäjä. Hän on auttanut 50+ yritystä implementoimaan kasvustrategioita sekä Googlella että Growth Tribella.
Eväitä voittavan tuote-ja palvelukonseptien rakentamiseen
Heli Holttinen, Oppobot
Miten tuote- ja palvelukonseptit / arvolupaukset kannattaa ”kirjoittaa” siten, että ne ohjaavat suunnittelua ja jotta niitä voidaan luotettavasti testata omassa kohderyhmässä? Miten tuote- ja palvelukonsepteja kannattaa testata innovaatioprosessin eri vaiheissa? Muun muassa näihin kysymyksiin Heli vastaa puheenvuorossaan ja kertoo miten Oppobot voi auttaa näissä asioissa. Heli Holttinen on Oppobotin perustaja, jolla 20 vuoden kokemus tuote- ja palvelukehityksestä, markkinoinnista ja markkinatutkimuksesta.
Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta?
Juha Nuutinen, Sellforte
Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen? Miten mitata sekä markkinoinnin lyhyen, että pitkänajan vaikutuksia? Mitä hyötyä on siitä, että tulokset päivittyvät jatkuvasti softatyökalun kautta vuosittaisen mallinnusprojektin sijasta, ja mitä tämä käytännössä vaatii? Entä mitkä ovat tehokkaan markkinoinnin ominaispiirteitä? Näihin kysymyksiin Juha Nuutinen, Sellforten toimitusjohtaja ja yksi perustajista vastaa puheenvuorossaan. Sellforte on suurimpien markkinoijien luotettu kumppani ROMI:n eli markkinointi-investointien tuoton jatkuvassa mittaamisessa.
True engagement, reimagining performance in the modern era (eng)
George Seed, Cavai
Hybridi-tv:n mahdollisuudet mainostajalle
Jari Karhu, Hybridi-tv Digita & Teemu Suominen, Sanoma media
Mikä se hybridi-tv taas olikaan? Kenellä niitä on, mihin niitä voi käyttää ja mitä hybridi-tv tarjoaa mainostajalle? TV:n ylivoimainen tavoittavuus yhdistettynä netin kohdennettavuuteen ja vuorovaikutteisuuteen tarjoaa katsojille aivan uudenlaisen katsojakokemuksen ja mainostajille mahdollisuuksia, jotka muuttavat käsitystämme ns. perinteisestä TV:n katselusta ja mainonnasta. Ossi Ilveskoski (Digita) kertoo mistä hybridi-tv:ssa on kyse, Teemu Suomisen (Nelonen Media) tarjoessa näkymän täysin uudenlaisiin mainonnan muotoihin, jotka yllättävät tehokkuudellaan.
Google Shopping (eng)
Hermanni Nurila, Frederik Hyldig s360
Technology synergies in [performance] advertising: machine learning, automation & feeds
The case study: Google Shopping now in Finland
How to monetize the opportunity?
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.