Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
399,00 € – 799,00 €
Tässä kuusiosaisessa koulutussarjassa perehdytään ostopolkuihin sekä B2B- että B2C-näkökulmista. Sarjan kolmessa ensimmäisessä osassa käydään läpi ostopolkuja B2B-puolella: miten toteutetaan sisältöstrategiaa organisaatiossa, miten voit kehittää BtoB-yrityksen asiakaskokemusta sisältöjen avulla ja mikä on myynnin tuen rooli asiakaspolulla.
Kolme seuraavaa webinaaria tutkii ostopolkuja B2C-vinkkelistä. Asiantuntijamme kertovat mm. miten rakennetaan sisältöstrategia ostopersoonien avulla, miten huolehditaan kuluttajien asiakaskokemuksesta digiympäristössä ja millaisia mahdollisuuksia myynnin ja markkinoinnin toimiva liitto tarjoaa.
Katri Tanni on Differo Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja ja on...Jatka lukemista
Mira Oiva on Differon johtava sisältöstrategi ja innovatiivinen fasilitaattori ja...Jatka lukemista
Marika Siniaalto on Grapevinen asiakaskokemusjohtaja ja perustaja. Marikalla on yli...Jatka lukemista
Teemu Väliheikki työskentelee OSG Agencyllä digijohtajana ja on ollut talossa...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.