29.4.2021 Digimarkkinoinnin menestysresepti

80,00 145,00 

Digitaalinen markkinointi voi vaikuttaa mystiseltä salatieteeltä, mutta on kuitenkin kaukana siitä. Vaikka usein luullaan, että digimarkkinointi nojaa pääasiassa teknologiaan, oikeasti se on kuitenkin 90% ihmistyötä ja vain 10% tekniikkaa. Ihmisen on nimittäin suunniteltava järkevä kokonaisuus, jota on mahdollista noudattaa päivästä ja viikosta toiseen. Tulokset tulevat varmasti, kun käytössä on sopiva yhdistelmä suunnitelmallista tekemistä ja kokeilukulttuuria.

Webinaarin sisältö:
-Miten brändi rakentuu digissä?
-Digimarkkinoinnin menestysreseptin ainesosat ja miten ne vaikuttavat lopputulokseen
-Työkaluja arjen avuksi
-Case-esimerkkejä inspiraatioksi

Asiantuntija:
Marika Siniaalto, Grapevinen toimitusjohtaja ja perustaja. Marikalla on lähes 20 vuoden kokemus internet-tekniikoista, digimarkkinoinnista ja kouluttamisesta. Hän toimii aktiivisesti Grapevinen asiakastyössä eli hallitsee digimarkkinoinnin & sosiaalisen median palvelut sekä teoreettisesti, teknisesti että käytännön osalta. Ammatillisena intohimoina Marikalla on bisneslähtöinen verkkomarkkinointi ja strategioiden sekä käytännönläheisten suunnitelmien luominen erilaisille toimialoille.
Grapevine puolestaan on helsinkiläinen strategiseen markkinointiviestintään erikoistunut asiantuntijatoimisto, jolla on aidosti digitaalinen sydän. Grapevinen 11-vuotinen polku on alkanut somesta ja Facebookista ja johtanut tämän päivän digilähtöiseen strategiseen markkinointiviestintään laajalla skaalalla.

Palautteita Marikan aikaisemmista digimarkkinoinnin webinaareista:

“Kiitos hyvistä vinkeistä, opit meni välittömästi käyttöön!”
“Todella hyvä webinaari, kiitos!! 🤩”
“Mukavan tiivis asiapaketti, selkeä ja ytimekäs.”
“Marika, olit ihan loistava! Kiitos! Pitää ilmoittautua teidän muillekin kursseille.”
“Pidän erityisesti Grapevinen operatiivisesta ja konkreettisesta otteesta.“

Category: