Pitkä onni - tuloksellinen mainostoimistoyhteistyö

25,00 

Tuloksellisen mainostoimistoyhteistyösuhteen luominen ja kehittäminen on vaativa prosessi. Pitkä onni – tuloksellinen mainostoimistoyhteistyö -opas auttaa mainostoimiston valinnassa ja toimistojen kilpailuttamisessa sekä antaa apuvälineitä mainostoimiston briefaukseen ja yhteistyösopimusten tekemiseen. Oppaassa on uudistettu mainostoimistoyhteistyön mallisopimus sekä yhteistyön arviointilomake.

Hyvä mainostoimistoyhteistyö voi tuottaa liiketaloudellista hyötyä vuosia tai jopa vuosikymmeniä. Eikö silloin voi jo puhua pitkästä onnesta?

Hintoihin lisätään alv 10% sekä postituskulut.

ISBN 952-5262-30-8

”Hyvä brief jättää jälkeensä selkeän ymmärryksen mainostoimistoon kohdistuvista odotuksista, ja huono puolestaan hukuttaa lukijan yksityiskohtien valtamereen.”

Osasto: Avainsana tuotteelle

SISÄLLYSLUETTELO

JOHDANTO

YHTEISTYÖN ALOITTAMINEN
Odotukset yhteistyöltä
Kumppaneiden kartoitus
Mainostoimiston valintaprosessi
Kilpailuttamisen perusasiat
Yhteistyösopimus

YHTEISTYÖN TEKEMINEN
Brief – mitä tulee saada aikaan
Vastabrief – ymmärrämmekö toisiamme
Presentaatio – luovan ratkaisun esittely ja arviointi
Muutosten tekeminen
Tuotannollinen toteutus
Tuloksien seuranta
Prosessin aikataulu – ohjeellinen esimerkki

YHTEISTYÖN KEHITTÄMINEN
Yhteistyön vuosittainen kehittäminen
Yhteistyön päivittäinen kehittäminen
Ongelmatilanteita

YHTEISTYÖSTÄ MAKSAMINEN
Palkkiojärjestelmät
Hankintaosaston rooli

LÄHTEET

LIITTEET
Mainostaja-mainostoimistosopimus
Yhteistyön arviointilomake

136 s.

Toivo koulutusta takaisin: