26.1.2022 Analytiikka, luovuus, johtajuus

Analytiikka, luovuus ja johtajuus – suomen- ja englanninkielinen webinaari datan hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Tässä webinaarissa paneudumme mm. seuraaviin aiheisiin:

  • Millaisella datalla voi toteuttaa tehokasta markkinointia ja mitattavia vuoropuheluita kaikissa kohtaamispisteissä
  • Mitä tekee Growth Analyst tuloksellisuuden hyväksi
  • Millainen on toimiva Data Strategy Framework

NextGen marketing triangle: Analytics, Creativity, Leadership

  • How to getcustomer data in order to be able to execute efficient marketing and relevant dialogues in all touch points.
  • Talking about how-to, what-not-to, examples of experiences
  • What does the consumerization of the B2B byer mean for the marketer
  • Growth Analyst bridging marketing and data
  • Modern Customer Data Strategy Framework

Rekistöidy tässä/Register here

Trainers

Samuel van Deth

Director CX Strategy at Oracle
Oracle

Samuel van Deth is a data driven marketing strategist. As...Jatka lukemista

Robert Nygård

Head of Data & Insight Operations
ID BBN

Head of Data & Insight at ID BBN, driving force behind the...Jatka lukemista