1.2.2022 Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 1

Haluatko tietää, mitä paljon puhuttu palvelumuotoilu oikeasti on? Tämä kolmen tiiviin webinaarin sarja avaa palvelumuotoilun perusasioita erityisesti viestinnän ja markkinoinnin alan ammattilaisille.

Osa 1: Palvelumuotoilun perusteet

  • Mitä palvelumuotoilu on? Mitä se ei ole? Mihin se pohjautuu?
  • Miten palvelumuotoilua voi hyödyntää markkinoinnin ja viestinnän kehittämisessä?
  • Miten asiakaskokemus ja palvelumuotoilu liittyvät toisiinsa?

Tervetuloa mukaan oppimaan palvelumuotoilua alan huippuammattilaisen opastuksella. Kurssin muut osat ovat:

  • 8.2. Osa 2: Asiakasymmärryksestä polkuihin ja persooniin
  • 1.3. Osa 3: Ideoista testattaviksi prototyypeiksi

Rekisteröidy täällä.

Trainers

Elina Piskonen

Customer Experience Manager
Opetushallitus

Elina yhdistää työssään palvelumuotoilun lähestymistavan pitkään kokemukseen viestinnän kehittämisestä. Hän...Jatka lukemista