Mitä on vaikuttajamarkkinointi, miksi sitä kannattaa tehdä ja miten? Keitä somevaikuttajat on ja miksi heitä seurataan?
Tässä käytännönläheisessä ja inspiroivassa koulutuksessa perehdytään vaikuttajamarkkinoinnin perusteisiin konkreettisten case-esimerkkien sekä viimeisimpien tutkimustulosten kautta.
Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi on parhaimmillaan paljon enemmän kuin vain yksittäinen some-, blogipostaus tai YouTube-video. Vaikuttajamarkkinointi on tehokas tapa tavoittaa yrityksen kannalta keskeiset kohderyhmät ja vaikuttaa heidän asenteisiinsa, tietoihinsa tai ostokäyttäytymiseensä. Sen voima perustuu perinteiseen puskaradioon: tutulta ihmiseltä saatu suositus, varoitus tai muu arvostelu vaikuttaa mielipiteisiimme huomattavasti enemmän kuin yritysten oma markkinointiviestintä.
Tervetuloa oppimaan ja inspiroitumaan vaikuttajamarkkinoinnin maailmaan!
Kenelle:
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.
Webinaari on itsenäinen alustus PING Akatemian neljän etävalmennuksen sarjaan keväällä 2022, joista ensimmäinen on 3.2.2022. Katso lisää: https://pinghelsinki.fi/palvelut#Valmennukset
Marketing Finlandin jäsenet saavat 10% alennuksen PING Akatemian kevään 2022 vaikuttajamarkkinointi-sarjasta koodilla: PINGkaveri22
Kouluttajat: Tiina Ruusinen ja Anni Maaninka