Kurssisisältö on tarkoitettu vain eLearning lisenssin haltijalle.
Voit ostaa lisenssin täältä
9.5.2019 B2B-markkinointia sosiaalisessa mediassa – miten, missä ja kenelle? Sosiaalinen media ja sen lukuisat markkinointikeinot ovat olleet yritysten käytössä jo vuosia, mutta pystytäänkö niistä ottamaan kaikki mahdollinen ilo irti myös b2b-markkinoinnissa? Koulutuksiamme useina vuosina vetänyt Viestintä-Pirittan Piritta Seppälä vastaa tähän kysymykseen. Miten sosiaalinen media voi parhaimmillaan tukea yrityksen tuotteiden ja palveluiden markkinointia yritysten ostopäättäjille? Miten tarkentaa b2b-kohderyhmät, jossa päättäjinä ovat kuitenkin ihmiset? Mitä kanavia kohderyhmien tavoittamiseen kannattaisi käyttää? Entä miten se kannattaisi tehdä – itse vai yrityksenä? Miten erottua muista ja hyödyntää tehokkaasti some-kanavien monipuoliset sisältömahdollisuudet? Mainostamalla vai ei?