22.9.2020 Asiakasymmärryksestä onnistuneeseen markkinointiin

Kurssisisältö on tarkoitettu vain eLearning lisenssin haltijalle.

Voit ostaa lisenssin täältä

Onnistuneen markkinoinnin takana on aina asiakkaan tunteminen ja ymmärtäminen. Asiakasymmärrystä voidaan kasvattaa joko syvähaastatteluilla ja asiakaskuuntelulla, jolloin saadaan arvokasta kvalitatiivista dataa kohderyhmästä. Myös numeraalinen – kvantitatiivinen – tieto ja data on arvokasta ja sitä analysoimalla voidaan oppia paljon asiakassegmenteistä. Tässä webinaarissa tutustutaan erilaisiin kvalitatiivisiin ja kvantitatiivisiin tutkimusmenetelmiin asiakkaan taustaymmärryksen keräämisessä ja käydään läpi esimerkein asiakasymmärrysprosessia. – Asiakaslähtöinen suunnnittelu – Arvopohjainen tuotteen ja palvelun muotoilu – Asiakasymmärrysprosessin esittely – Asiakasrakenne ja markkina-analyysi Puhujina tässä webinaarissa toimivat Avidlyn Heidi Vidgren ja Minna Utriainen sekä LiinWay Oy:n Tom Berg.

eLearning-etusivu

Lisää kursseja