WFA: Bränditekoja kriisin aikana

koronavirus

Mitä brändit voivat tehdä koronaviruksen aiheuttaman tilanteen parantamiseksi?

WFA on koonnut tietopankin brändien toimenpiteistä koronavirustilanteen helpottamiseksi. Avoimen tietopankin tarkoitus on antaa brändeille ja koko markkinoinnin toimialalle hyviä auttamisen keinoja ja ideoita.

Sivu on koottu mukaillen markkinoinnin 6P-ajattelua ja helpottamaan siten erityyppisten toimenpiteiden löytymistä. Mukana on jo runsaasti esimerkkejä eri puolilta maailmaa. Mukana ovat nyt jo mm. Unilever, Coca-Cola, L’Oréal, Diageo, Amazon, Ford ja KFC. Esimerkiksi Niken uusia kampanjaviestejä ovat Stay inside. Just do it ja Play inside, play for the world.

Kaikki brändit voivat jakaa tietopankkiin kokemuksiaan ja toimenpiteitään: knowledge@wfanet.org

> WFA: COVID Compendium for Global Marketers

Lähde: WFA