Markkinoinnin tulevaisuuden kompetenssit

MARK Suomen Markkinointiliitto ry ja MPS selvittävät yhdessä Suomen suurimpien markkinoijien kanssa, millaisia kompetensseja alalla lähitulevaisuudessa tarvitaan. Mukana ovat Marimekon, Veikkauksen, Alkon, Hartwallin, Nordean, SOK:n, Wärtsilän, Telian, Keskon, Finnairin, Terveystalon ja Next Gamesin kaupallistamisesta, asiakaskokemuksesta ja brändistä vastaavat ammattilaiset.

Markkinoinnin tulevaisuuden kompetenssit -työpajan tarkoituksena on syventää markkinoinnin kokonaisvaltaista ymmärrystä ja nostaa esiin ne taidot, joilla on eniten merkitystä yrityksen menestymisen kannalta. Tavoitteena on auttaa sekä työnantajia, oppilaitoksia että muita alan liittoja ja kumppaneita kehittämään toimintaansa vastaamaan näihin markkinoinnin tulevaisuuden tarpeisiin.

MARKKINOINNIN TULEVAISUUDEN KOMPETENSSIT -TYÖPAJA   24.9.2019 Tiedotustilaisuus medialle klo 16.00 – 16.30

LISÄTIEDOT JA HAASTATTELUPYYNNÖT Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja / Markkinointiliitto, puh. 045 110 8811, sanna.laakkio@markkinointiliitto.fi