loader
Skip to content

Marketing Finland Marketing Finland

  • Briefly in English
  • eLearning
  • Työkalupakki
  • TYÖPAIKKATORI
  • MARKETING FINLAND
    • Ketä olemme?
    • Jäsenedut
    • Hallitus
    • Liiton historia
    • Tutustu jäseniimme
    • Tule jäseneksi
    • Yhteystiedot
  • KOULUTUKSET & SEMINAARIT
    • Markkinoinnin koulutukset
    • Markkinoinnin kiihdytyskaista
    • Koulutuslisenssit yksilöille
    • Koulutuslisenssit henkilöstölle
    • Oppilaitoslisenssit
    • MRKTNG Day 2019
    • Ohjeet ja oppaat
  • MARKKINOINNIN UUTISET
    • Markkinoinnin uutiset
    • MRKTNG-lehti
  • VAIKUTAMME
    • Näin vaikutamme
    • Luova työelämä 2030
    • Vaikuttajamarkkinointi
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • ePrivacy ja GDPR
    • Digimarkkinointi
    • MAKES
    • Markkinoinnin työkalupakki
  • NEUVONTAPALVELUT
    • Lakineuvonta
    • Markkinoinnin neuvonta ja konsultaatio
    • Markkinointikumppanin valinta ja suhteiden kehitys
      • Toimistosuhteet ja kumppanuudet
    • Asiakassuhteiden analysointi ja vahvistaminen
    • Strateginen konsultointi
    • Brändin rakentaminen
    • Markkinoinnin suunnittelu ja budjetointi
    • Digitaalisen tulevaisuuden suunnittelu
    • Rekrytointi- ja HR-palvelut
    • Analytiikka
    • CRM ja asiakasdata
      • CRM Määrittely
      • CRM Auditointi + Analyysi
      • Asiakasanalyysi
      • Markkina-analyysi
      • Datacleaning
      • B2B Markkinointidatan rikastus
  • VERKOSTOITUMINEN
    • Markkinointihakemisto
    • WFA – kansainvälinen mainostajien kattojärjestö
    • EACA – European Association of Communications Agencies
    • ICCO – kansainvälinen viestintätoimistojen kattojärjestö
    • Asiantuntija­verkostomme
    • Työryhmät
      • B2B Marketing
      • CX & asiakaskeskeinen markkinointi -työryhmä
      • Digimarkkinoinnin työryhmä
      • Elintarvikemarkkinoinnin työryhmä
      • Henkilöstö kasvun mahdollistajana -työryhmä
      • Insights-työryhmä
      • International Marketing Working Group
      • Lakityöryhmä
      • Liikkuvan kuvan työryhmä
      • Luova työryhmä
      • Markkinointihankinta-työryhmä
      • Markkinoinnin päättäjät -työryhmä
      • Martech Advisory Board
      • Tulevaisuuden tekijät -työryhmä
      • Tulevaisuusryhmä
      • Tuotantoyhtiö-työryhmä
      • Vaikuttajamarkkinointi
      • Viestintätoimistojen hallitus
  • KILPAILUT
    • Effie
    • Finnish Comms Awards
    • Next Generation PR World Cup
    • Cannes Lions ja Young Lions Finland
    • Vuoden Brändinrakentaja
    • AdProfit
    • Kultasulka
  • KIRJAKAUPPA
  • Kumppanit
    • Eversheds Sutherland
    • Match2One
    • Pro-Source
    • Qualifio
    • Relatable
    • Suomen Asiakastieto
    • Webropol
Ostoskorisi sisältö: 0 kohdetta - 0,00 €
Näytä ostoskori

18.12.2014

Mainostajien Liiton ilme ja verkkopalvelut uudistuivat

Mainostajien Liitto uudisti brändiensä ilmeen, logot ja verkkosivut. Uusien sivujen tarkoituksena on tuottaa jäsenistölle ja muille kohderyhmille sisällöllisesti ja toiminnallisesti parempaa palvelua. Erityisen tärkeää on tuoda jäsenyritysten käyttöön parempia työkaluja, jotka auttavat käytännön markkinointityössä. Mainostajat.fi, AdProfit-kilpailu, Mainontapäivä ja Mainostajan Hakemisto profiloituvat myös nyt selkeämmin samaan Mainostajien Liiton brändiperheeseen kuuluviksi.

Uudessa ilmeessä pyrittiin ottamaan entistä paremmin huomioon Mainostajien Liiton kohderyhmälle tärkeät elementit. Toteutus kuvaa brändien rakennuspaloja eli graafisia perusmuotoja ja rekisteröintimerkkejä.

Uuden ilmeen yhteydessä uusittiin myös Mainostajien Liiton logo. Mainostajat.fi-sivustoa halutaan myös tuoda vahvemmin esiin, jotta kohderyhmät löytävät liiton parantuneet palvelut helpommin. Jäsenyritysten apuna on muun muassa sopimusmalleja, suosituksia, ohjeita ja benchmark-tietoa. Mainostajien Liiton muiden brändien tunnukset uusittiin saman sateenvarjon alle muotokielen avulla. Brändien uuden ilmeen ja mainostajat.fi-sivuston suunnitteli ja toteutti redandblue oy.

Mainostajien Liitto edustaa Suomen markkinoilla toimivia markkinoijia ja brändinrakentajia. Toiminta kattaa paljon enemmän kuin vain mainontaa koskevaa edunvalvontaa ja palveluja. Ja kun kyse on laajasti markkinointiin liittyvistä tehtävistä, nimenkin muutos olisi ollut perusteltavissa. Liiton hallitus päätti kuitenkin, että ”nimi ei miestä pahenna” – yli 50 vuotta vanhaa brändiä voidaan entisestään vahvistaa muutenkin kuin vakiintunutta nimeä vaihtamalla.

  • twitter
  • facebook
  • LinkedIn

Tuoreimmat uutiset

3.10.2018 Pekka Rantamoijanen ehdolla Mainonnan eettisen neuvoston jäseneksi

Pekka Rantamoijanen ehdolla Mainonnan eettisen neuvoston jäseneksi

3.10.2018 Facebookin uusin skandaali – mitä tiedämme?

Facebookin uusin skandaali – mitä tiedämme?

3.10.2018 Mistä on luksusbrändit tehty?

Mistä on luksusbrändit tehty?

1.10.2018 Disinformaation ja valeuutisten kitkeminen etenee

Disinformaation ja valeuutisten kitkeminen etenee

28.9.2018 LinkedIn antoi vastineensa Mainostajien Liitolle suomen kielen tuen jatkumisesta

LinkedIn antoi vastineensa Mainostajien Liitolle suomen kielen tuen jatkumisesta

Lisää luettavaa aiheesta: AdProfit

Mainostajien Liiton jäsenyrityksille neljä leijonaa Cannesista

AdProfit-voittajat ovat Fazer Sirkkaleipä, Altia Koskenkorva ja Plan

Nyt myös AdProfit-kilpailun juniorisarjan shortlista on selvillä

AdProfit-kilpailun finalistit on valittu

AdProfit -voittajat ovat Fazer Juuresleipä, Tokmanni ja Roosa nauha

AdProfit-kilpailun shortlista selvillä

AdProfit-kilpailun pääsarjojen tuomarointi käynnistyy

Tuloksellisuus puntarissa – AdProfit-kilpailu käynnissä

Markkinoinnin menestysreseptit juuri ilmestyneessä AdProfit-kirjassa

AdProfit-voittajat ovat Fazer Leipomot, Elisa ja Syöpäsäätiö

Löydät meidät myös näistä kanavista

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube

Slava Ukraini!

Marketing Finland
c/o Berner Oy
Hitsaajankatu 24
00810 HELSINKI

Katso yhteystiedot
info@marketingfinland.fi
Tietosuojaseloste

  • Kirjaudu sisään

Unohtuiko salasana?

Salasana hukassa? Anna sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiisi linkin, josta pääset asettamaan salasanasi uudelleen.

Takaisin kirjautumiseen