Mainonnan tuloksia mittaavan AdProfit-kilpailun ilmoittautuminen on alkanut

Tuloksellisuutta mittaavassa AdProfit-kilpailussa on kolme samanarvoista pääsarjaa: Vuoden paras kampanja, Vuoden paras lanseeraus sekä Vuoden paras yhteiskunnallinen kampanja.

Nouseville kyvyille on räätälöity Juniorisarja, jossa lähtökohtana on tehtävä nuorille suunnittelijoille sekä alan opiskelijoille. Sarjan kumppanina tänä vuonna on Kansallismuseo.

Vuoden paras briiffaaja -sarjan tarkoituksena on korostaa toimeksiannon merkitystä tuloksellisessa suunnittelussa. Vuoden briiffaajaksi voi ehdottaa henkilöä, joka asiakkaana tekee tuloksellista yhteistyötä suunnittelijoiden kanssa.

AdProfit-kilpailun shortlistan valitsee kolme alan ammattilaisista koostuvaa esituomaristoa. Lopulliset AdProfit-voittajat valitsee ylituomaristo, johon kutsutaan vuosittain edustajia monipuolisesti alan ammattilaisista.

AdProft-kilpailun sarjojen deadlinet ovat tammi- ja helmikuussa. Voittajia juhlitaan 25.3.2015.

www.adprofit.fi

Kilpailun järjestää Mainostajien Liitto yhteistyökumppaneinaan Aalto-yliopisto, Kansallismuseo, Kauppalehti ja Markkinointi&Mainonta.

AdProfit on mainostajien perustama, tuloksellisuutta mittaava markkinointiviestinnän kilpailu. Siinä korostuu mainostajan ja mainostoimiston tiiviin yhteistyön merkitys ja yhteistyöllä saavutetut tulokset. Kilpailutöitä arvioitaessa huomioidaan kampanja osana laajempaa liiketoiminnallista kokonaisuutta ja strategiaa.