Mainonnan tuloksia mittaava AdProfit-kilpailu käynnissä – deadline 17.2.

AdProfit on mainostajien kilpailu, jossa tulokset ja yhteistyö ratkaisevat. Siinä on kolme pääsarjaa: Vuoden paras kampanja, Vuoden paras lanseeraus sekä Vuoden paras yhteiskunnallinen kampanja.

Nouseville kyvyille on räätälöity Juniorisarja, johon nuoret suunnittelijat ja alan opiskelijat voivat osallistua. Sarjan kumppanina tänä vuonna on Alko, jonka aidon briiffin pohjalta kilpailijat ideoivat kampanjan.

Vuoden paras briiffaaja -sarjan tarkoituksena on korostaa toimeksiannon merkitystä tuloksellisessa suunnittelussa. Vuoden briiffaajaksi voi ehdottaa henkilöä, joka asiakkaana tekee tuloksellista yhteistyötä suunnittelijoiden kanssa.

AdProfit-kilpailun shortlistan valitsee kolme alan ammattilaisista koostuvaa esituomaristoa. Lopulliset AdProfit-voittajat valitsee ylituomaristo, johon kutsutaan edustajia monipuolisesti alan ammattilaisista.

AdProftin pääsarjojen deadline on 17.2.2016 ja Juniorisarjan 11.3.2016. Voittajia juhlitaan 28.4.2016.
Kilpailun järjestää Mainostajien Liitto yhteistyökumppaneinaan Aalto-yliopisto, Alko, Alma ja Markkinointi&Mainonta.

Lisätietoja

www.adprofit.fi

AdProfit on mainostajien perustama, tuloksellisuutta mittaava markkinointiviestinnän kilpailu. Siinä korostuu mainostajan ja mainostoimiston tiiviin yhteistyön merkitys ja yhteistyöllä saavutetut tulokset. Kilpailutöitä arvioitaessa huomioidaan kampanja osana laajempaa liiketoiminnallista kokonaisuutta ja strategiaa. AdProfit-kilpailun järjestää Mainostajien Liitto.