Björn Wahlroos Mainontapäivän puhujaksi

Mainostajien Liiton järjestämä Mainontapäivä pidetään 15.9.2015 Messukeskuksessa Helsingissä. Ensimmäiset puhujat on julkistettu, ja ohjelma valmistuu toukokuun aikana.

Björn ”Nalle” Wahlroos, talousvaikuttaja ja bisnesajattelija herättelee Mainontapäivän yleisöä kärjekkäillä kannanotoillaan talouden ja yhteiskunnan tilasta.

Maailmankansalainen Mikko Kotila aloitti digimediassa Suomessa 1990-luvun puolivälissä. Vuonna 2008 hän rakensi San Franciscossa yhden ensimmäisistä datan hallinta-alustoista. Sittemmin hän siirtyi Aasiaan ja keskittyi ohjelmalliseen ostamiseen. Mainontapäivään Mikko tuo uusimman tiedon tästä markkinointiväkeä puhuttavasta aiheesta.

Kasper Strömman pitää Suomen suosituimpiin lukeutuvaa Kasper Diem -blogia. Lisäksi Kasper on kuvittaja, sarjakuvapiirtäjä ja vuoden graafikko 2013.

Sanoma Media Finlandin toimitusjohtaja Pia Kalstalla on näköalapaikka journalismiin, sisältöihin markkinointiin ja teknologiaan – sekä keskustelua herättävään natiivimainontaan.

Mainontapäivässä luovutetaan myös Mainostajien Liiton Vuoden Brändinrakentaja -palkinto.

[button link=”http://www.mainontapaiva.com”] Lue lisää[/button]