Insights-työryhmä

Insights-työryhmä koostuu insightin ja kuluttajaymmärryksen asiantuntijoista

Työryhmän tavoitteena on asiakasymmärryksen ja tiedolla johtamisen tason nostaminen, tehokkaampien tutkimustapojen käytön edesauttaminen sekä tulosten ja insightien hyödyntäminen ja vaikuttavuuden varmistaminen.

Ryhmän tehtävänä on vaikuttaa media- ja markkinatutkimukseen sekä mittaamiseen liittyvissä kysymyksissä ja aktiivinen verkostoituminen, kokemuksien vaihtaminen sekä aiheeseen liittyvän keskeisen tiedon välittäminen Marketing Finlandin jäsenistölle.

Hae mukaan työryhmän toimintaan   Haluaisitko tulla esittäytymään?

Marketing Finland Insights-työryhmä

Riikka Tommila

Consumer Insight and Development Manager
Sinebrychoff

Kevin Deegan

Johtaja, syömisen muutos
Saarioinen Oy

Joona Honka

Data Analyst Manager
Berner Oy

Tomas Lindström

Director, Insights & Intelligence
Fiskars Oyj

Katri Perälä

Senior Insight Manager
Fazer Leipomot Oy

Anne Pärkkä

senioritutkimuspäällikkö
OP

Katariina Roininen

Customer Insight Analyst
SOK Marketkaupan ketjuohjaus

Eija Salonen

Research Manager, Customer Insight
Telia

Milla Sorsakivi

Senior Consumer Insight Manager
Altia Oyj

Laura Vesterholm

Head of Consumer Insight and Brand
Valio Oy

Riikka-Maria Lemminki

Toimitusjohtaja, markkinoinnin asiantuntija
Marketing Finland

Maarit Aarrekangas

Markkinointi, Senior Advisor
Marketing Finland