loader

Marketing Finland Academy: Vastuulliset digikampanjat: tehokkuuden uusi standardi

Tervetuloa inspiroivaan webinaariin, jossa pureudumme vastuullisten digikampanjoiden maailmaan ja niiden tehokkuuteen! Kuulet, miten vastuullisesti toteutetut digikampanjat voivat olla markkinoiden tehokkaimpia tarjoten näin kilpailuetua ja erottuvuutta muihin digivastuullisuusagendoihin nähden. Webinaarissa Green […]

Marketing Finland Academy: LinkedIn C-Suite johdon työnhaussa

Mietitkö, miten edetä uusiin haasteiden kartoittamisessa eli työnhaussa? Pohditko miten päivittää LinkedIn-profiili niin että headhunterit & rekrytoijat huomaavat sen? Tässä webinaarissa johtajien ja C-Suiten johdon uravalmennusten tarjoajan Mariron johdon uravalmentaja […]

ICCO Global Awards: Shortlist announced

The 2024 ICCO Global Awards celebrate the best in PR and communications, offering professionals worldwide the chance to showcase their most impactful work on a global stage. As one of […]

Finnish Comms Awards -gaala

Finnish Comms Awards on yhteistyön kilpailu, jossa palkitaan toimisto, asiakas ja yhteistyökumppanit. Olennaista on näkökulma: asiakkaan tavoitteiden tukeminen vaikuttavalla viestintäosaamisella tai haasteen ja ongelman ratkaiseminen yhdessä. Kilpailu nostaa esiin viestintäyhteistyökumppanin […]

Marketing Finland Academy: Sisällöntuotantoon uutta otetta

Tuottaako sisällöntuotanto tuskaa? Onko tarpeena jatkuva sisällöntuotanto viiteen eri kanavaan, luovat kampanjasisällöt, päälle materiaalit markkinoinnin automaatiota varten – ja kai niitä lyhytvideoitakin pitäisi alkaa tuottaa säännöllisesti? Sisältöjen rooli markkinoinnissa kasvaa […]

Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelma: Moduuli 3

VASTUULLINEN MARKKINOINTI • Eettinen Internet • Neurodiversiteetti ja inkluusio • Unstereotype Alliance • Vastuullisuus yrityksen liiketoiminnan ytimessä, case Lindström • Vastuullisuusohjelman suunnittelu ja siihen sitouttaminen, case Valio • Säädeltyjen tuotteiden […]

WFA Webinar: Knowledge Spotlight: Media Measurement 101

Focus of this session: Media Measurement Measurement is one of the key challenges for modern-day marketers, with ever-increasing pressure to show value beyond just impressions and clicks. In a cookieless world […]