loader

Cannes WrapUp

Cannes WrapUpissa paketoidaan 2024 vuoden parhaat Cannes Lions opit, kuullaan arvokas insight suoraan voittajatöiden tekijöiltä sekä jaetaan odotetut leijonapalkinnot.

Finnish Comms Awards: Kilpailutöiden deadline

Finnish Comms Awards on yhteistyön kilpailu, jossa palkitaan toimisto, asiakas ja yhteistyökumppanit. Olennaista on näkökulma: asiakkaan tavoitteiden tukeminen vaikuttavalla viestintäosaamisella tai haasteen ja ongelman ratkaiseminen yhdessä. Kilpailu nostaa esiin viestintäyhteistyökumppanin […]

Match Up Tour

Match Up Tour on Marketing Finlandin Tulevaisuuden tekijät -työryhmän innovoima ja järjestämä tapahtuma, jossa alan työnantajat, niin brändit kuin toimistotkin, tapaavat tulevaisuuden huipputekijöitä, eli korkeakoulujen markkinoinnin, viestinnän, tietojenkäsittelyn ja tieto- […]

Marketing Finland Academy: Tehokasta mittausta Google Analytics 4:lla

Tervetuloa mukaan webinaariin, jossa sukellamme syvälle Google Analytics 4:n (GA4) maailmaan ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin! Koulutus on suunniteltu kaikille, jotka haluavat maksimoida GA4:n potentiaalin liiketoiminnassaan ja ottaa sen olennaiseksi osaksi […]

Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelman alumnitapaaminen

Oletko suorittanut jo Vastuullisen markkinoinnin ja viestinnän sertifikaattiohjelmamme? Tule mukaan 12.9.2024 järjestettävään alumnitapaamiseen! Kokoonnumme yhteen sertifikaattiohjelman suorittaneiden alumnien kanssa Korkeasaaren viihtyisässä miljöössä. Pääset verkostoitumaan ja vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia muiden alumnien […]

Effie Europe 2024: Final Deadline

The Effie Awards are known by advertisers and agencies globally as the pre-eminent award in the industry, and recognise any and all forms of marketing that contribute to a brand’s […]

Eurobest: Late fee applies

Eurobest is where the continent’s best-in-class creativity goes head-to-head. It’s the place to test ideas that drive progress for people, business and society. It’s your chance to show the industry […]

Marketing Finland Academy: TikTokilla energiaa markkinointiin

TikTok mullistaa parhaillaan digimarkkinointia. Sitä käyttää lähes 2 miljoonaa suomalaista keskimäärin 100 minuuttia päivässä ja se tarjoaa ainutlaatuisia mahdollisuuksia myyntiin ja näkyvyyteen. Alusta on vuodesta 2020 eteenpäin ylivoimaisesti maailman ladatuin […]

Marketing Finland Academy: Inspiraatiota ja ideoita markkinoinnin automaatioon

Mietityttääkö, miten aloittaa markkinoinnin automaatioiden käyttö? Kaipaatko uutta inspiraatiota sekä uusia ideoita tehokkaisiin kampanjoihin? Tässä webinaarissa kotimaisen markkinointiteknologian tarjoajan Lianan Growth and Marketing Director Mika Tiainen kertoo, miten pääset alkuun […]

Finnish Comms Awards: Shortlista julkaistaan

Finnish Comms Awards on yhteistyön kilpailu, jossa palkitaan toimisto, asiakas ja yhteistyökumppanit. Olennaista on näkökulma: asiakkaan tavoitteiden tukeminen vaikuttavalla viestintäosaamisella tai haasteen ja ongelman ratkaiseminen yhdessä. Kilpailu nostaa esiin viestintäyhteistyökumppanin […]