Focus of this session: Influencer Management & Agency Partnerships
Results-orientated and contractually aligned performance management frameworks can lead to effective long-term partnerships between clients, their agency and influencer partners. Starting with a strong foundation grounded in governance, mutually agreed ways-of-working, and clear KPIs sets the scene for greater creative freedom within influencer marketing.
This module will provide:
Who this module is aimed at: Marketing and Procurement Leads
Duration: 60 minutes, including Q&A.
Presenter: Jing Ying Wong, Senior Consultant, R3, Singapore
This live session is part of WFA’s practical webinar series, Knowledge Spotlights. In partnership with handpicked experts, this series offers 101 sessions on modern marketing foundations relevant to Asia Pacific. Designed for emerging leaders, from junior to mid-level professionals, looking to enhance their marketing skills and knowledge.
Webinaariin ilmoittautuminen edellyttää, että luot käyttäjätunnuksen WFA:n sivuille käyttäen henkilökohtaista työsähköpostiosoitettasi. Webinaari on avoinna maksutta Marketing Finlandin jäsenille. Ilmoita yrityksesi jäsenyydestä webinaariin ilmoittautumisen yhteydessä kysymyksiä-kentässä.
Ilmoittautumaan pääset täältä.