Webinaarissa tutustumme, miten AI-pohjaiset työkalut voivat analysoida käyttäjien hakutarkoituksia entistä syvällisemmin ja miten voice search (ääniohjaus) sekä pitkät hakulausekkeet (long-tail keywords) muokkaavat hakustrategioita.
Webinaarissa luomme myös katsauksen käyttäjäkokemukseen ja laadukkaan sisällön merkitykseen SEOn näkökulmasta – kuinka luoda sisältöä, joka ei pelkästään vastaa hakukyselyihin, vaan täyttää käyttäjien tarpeet ja maksimoi konversiot. Tarkastelemme Googlen painotuksia käyttäjäkokemuksen osalta sekä sivujen latausnopeuteen liittyen.
Lisäksi esittelemme, miten generatiiviset AI-työkalut, kuten ChatGPT ja Jasper AI, voivat tukea sisällöntuotantoa ideoinnista ja tutkimuksesta aina optimointiin asti. Webinaarissa tutustumme, kuinka AI:n avulla luodaan SEO-optimoituja artikkeleita, jotka vetoavat sekä käyttäjiin että hakukoneisiin.
Hinta Marketing Finlandin jäsenille 259 e, ei-jäsenet 149 e. Hintoihin lisätään alv. 25,5 %. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academyn lisenssiin.