Tunnetta brändiin – merkitys, arvot ja tunteet markkinoinnin ytimessä

26.9.2019 Millaisia tunteita brändisi herättää? Miten voisit paremmin määritellä ja hallita tunteita sekä tuntemuksia, joita asiakkaasi ja oma henkilökuntasi kokevat kohdatessaan brändisi? Tässä koulutuksessa käydään mutkattomasti ja pienryhmissä sparraten uutta tapaa ajatella brändiä: kuinka löytää merkityksellinen missio, kiteyttää yrityskulttuurin toimintaa ohjaavat arvostukset ja miten johtaa niistä toimintaan suoraan siirtyvät käyttäytymismallit juuri oikeiden tunteiden herättämiseksi.

 

Trainers

Petri Matero

Markkinoinnin topliner, Materockin toimitusjohtaja, markkinoinnin strategi ja asiantuntija
Topliner / Materock Oy

Aloitin työt mainonnan ja markkinoinnin parissa 1999. Silloin oli vielä...Jatka lukemista