Brändien viestintä ja toiminta osana ratkaisua kansallisessa kriisissä

25.3.2020 Tämän webinaaritallenteen pääpuhuja on Mikko Kotila, jolla on 25 vuoden kokemus viestinnästä ja strategisesta suunnittelusta. Mikko on auttanut yli puolta FORTUNE 100 brändeistä ja toiminut viestintästrategikkona erilaisissa kriisitilanteissa kuten Fukushiman ydinonnettomuus, Kiinan äidinmaitokriisi ja 2008 finanssikriisi. Mikko on kansainvälisen mainostajien kattojärjestö WFA:n ja Unicefi:in neuvonantaja.

 

Trainers

Mikko Kotila

Mikko Kotila on markkinoinnin tutkija, kehittäjä ja asiantuntija. Hän toimii...Jatka lukemista

Riikka-Maria Lemminki

Riikka-Maria Lemminki

Toimitusjohtaja, markkinoinnin asiantuntija
Marketing Finland

Olen Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja tullut vetämään liittomme muutosta syksyllä...Jatka lukemista