8.2.2022 Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 2

Haluatko tietää, mitä paljon puhuttu palvelumuotoilu oikeasti on? Tämä kolmen tiiviin webinaarin sarja avaa palvelumuotoilun perusasioita erityisesti viestinnän ja markkinoinnin alan ammattilaisille.

Osa 2: Asiakasymmärryksestä polkuihin ja persooniin

  • Mitä palvelumuotoilija tarkoittaa asiakasymmärryksellä? Miten sitä kerätään?
  • Miten ymmärrys tiivistetään? Mitä ovat persoonat ja asiakaspolut?

Tervetuloa mukaan 3-osaiseen palvelumuotoilukoulutukseen, jossa asiantuntija Elina Piskonen johdattaa markkinoinnin ja viestinnän palvelumuotoiluun.

Kurssin muut osat:

  • 1.2. Osa 1: Palvelumuotoilun perusteet
  • 1.3.Osa 3: Ideoista testattaviksi prototyypeiksi

Ilmoittaudu täällä.

Trainers

Elina Piskonen

Customer Experience Manager
Opetushallitus

Elina yhdistää työssään palvelumuotoilun lähestymistavan pitkään kokemukseen viestinnän kehittämisestä. Hän...Jatka lukemista