Onnistuneen markkinoinnin takana on aina asiakkaan tunteminen ja ymmärtäminen. Asiakasymmärrystä voidaan kasvattaa joko syvähaastatteluilla ja asiakaskuuntelulla, jolloin saadaan arvokasta kvalitatiivista dataa kohderyhmästä. Myös numeraalinen – kvantitatiivinen – tieto ja data on arvokasta ja sitä analysoimalla voidaan oppia paljon asiakassegmenteistä. Tässä webinaarissa tutustutaan erilaisiin kvalitatiivisiin ja kvantitatiivisiin tutkimusmenetelmiin asiakkaan taustaymmärryksen keräämisessä ja käydään läpi esimerkein asiakasymmärrysprosessia. – Asiakaslähtöinen suunnnittelu – Arvopohjainen tuotteen ja palvelun muotoilu – Asiakasymmärrysprosessin esittely – Asiakasrakenne ja markkina-analyysi Puhujina tässä webinaarissa toimivat Avidlyn Heidi Vidgren ja Minna Utriainen sekä LiinWay Oy:n Tom Berg.
Tom on tavoitteellinen B2B-suoramyynnin ammattilainen. Viime vuosikymmeninä on tullut kokemusta...Jatka lukemista