Digitaalinen palvelumuotoilu ja asiakaskokemus

Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys ovat keskiössä myös digimaailmassa. Virtuaalimaailmassa korostuu nykyihmisen kärsimättömyys, joten palveluiden ja asiakaskokemuksen on oltava moitteettomat. Tässä webinaarissa asiantuntijamme kertovat, mitkä periaatteet toimivat digitaalisen palvelumuotoilun pohjalla ja miten rakennetaan onnistunut ja positiivinen asiakaskokemus, kun asiakas asioi virtuaalimaailmassa.

Kouluttajat:

Juuso Koivuniemi, Unfair Lean Marketing, Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija

Daniel-José Hänninen, Head Of Design & Service Designer, Vere Oy

Ennen YouTube version editointia, voit katsoa tallenteen alla olevan linkin kautta.

https://attendee.gotowebinar.com/register/966422752233607181

 

 

Trainers

Juuso Koivuniemi

Juuso Koivuniemi

Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
Unfair Lean Marketing

Olen digipilveen sujuvasti sukeltava, kohdennetun verkkomainonnan ja verkon ostopolkujen asiantuntija....Jatka lukemista

Daniel-Jose Hänninen

Daniel-José Hänninen

Head Of Design & Service Designer
Vere Oy

Daniel on palvelumuotoilija, jonka sydän sykkii designille. Hänellä on vahva...Jatka lukemista