MAINOSTAJA 3-2016

[et_pb_section background_color=”#ffffff” inner_shadow=”off” parallax=”on” parallax_method=”off” module_class=”lehti-header” background_image=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/mainostaja_lehden_taustat_09.jpg” transparent_background=”off” allow_player_pause=”off”][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”MAINOSTAJA -lehti kansikuva” src=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/kansi-1.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” animation=”left” alt=”AK” sticky=”off” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Lambeek” background_layout=”light” text_orientation=”left”]

Alex Lambeek, Rovio

Vihaiset linnut pyrähtivät uuteen lentoon

Rovio otti riskin ja teki kokoillan animaatioelokuvan. Nyt yhtiön pitää muuttaa uutta ilmaa siipiensä alle saanut brändi kassavirraksi. Kuluttajatuotteista ja kaupallisista kumppanuuksista Roviolla vastaava Alex Lambeek kertoo, miten temppu tehdään.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Aiheeseen liittyvät artikkelit