[et_pb_section background_color=”#ffffff” inner_shadow=”off” parallax=”on” parallax_method=”off” module_class=”lehti-header” background_image=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/mainostaja_lehden_taustat_09.jpg” transparent_background=”off” allow_player_pause=”off”][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”MAINOSTAJA -lehti kansikuva” src=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/kansi-1.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” animation=”left” alt=”AK” sticky=”off” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Lambeek” background_layout=”light” text_orientation=”left”]
Alex Lambeek, Rovio
Vihaiset linnut pyrähtivät uuteen lentoon
Rovio otti riskin ja teki kokoillan animaatioelokuvan. Nyt yhtiön pitää muuttaa uutta ilmaa siipiensä alle saanut brändi kassavirraksi. Kuluttajatuotteista ja kaupallisista kumppanuuksista Roviolla vastaava Alex Lambeek kertoo, miten temppu tehdään.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]