MAINOSTAJA 2-2016

[et_pb_section background_color=”#ffffff” inner_shadow=”off” parallax=”on” parallax_method=”off” module_class=”lehti-header” background_image=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/mainostaja_lehden_taustat2.jpg” transparent_background=”off” allow_player_pause=”off”][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”MAINOSTAJA -lehti kansikuva” src=”//marketingfinland-1d025.kxcdn.com/wp-content/uploads/sites/2/2016/05/MAINOSTAJA_kansi_2_2016.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” animation=”left” alt=”AK” sticky=”off” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Valta faneille” background_layout=”light” text_orientation=”left”]

Valta faneille

Kun elokuvaohjaaja Timo Vuorensola puhui Cannesissa vuonna 2007 joukkoistamisen merkityksestä elokuvatuotannossa, hänelle naurettiin.
– Elokuvamaailma on isoine studioineen, auteur-ajatteluineen ja muine moguleineen hyvin vanhoillinen. Kuluu todella paljon aikaa ennen kuin joukkoistamisen kaltaiset uudet ideat menevät läpi. Vaan menisikö se kuitenkin niin, että se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa?

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Aiheeseen liittyvät artikkelit