MAINOSTAJA 1-2017

[et_pb_section background_color=”#ffffff” inner_shadow=”off” parallax=”on” parallax_method=”off” module_class=”lehti-header” background_image=”/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/mainostaja_lehden_taustat_-24.2.2017.jpg” transparent_background=”off” allow_player_pause=”off”][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image admin_label=”MAINOSTAJA -lehti kansikuva” src=”/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/MAINOSTAJA_1_2017_web_pieni.jpg” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” animation=”left” alt=”AK” sticky=”off” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”Schauman” background_layout=”light” text_orientation=”left”]

Pääekonomisti Heidi Schauman, Aktia

BKT kasvaa,
miten käy mainonnan?

Suomi on juuri jättänyt taakseen historiansa pisimmän taantuman. Onko meillä rohkeutta alkaa taas investoida
markkinointiin ja mainontaan?

– Pelkään, että joustavuuden ja kilpailun kasvattamiseksi
tarvittavat rakennemuutokset jäävät tekemättä ja että
juutumme alhaisen kasvun loukkuun.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Aiheeseen liittyvät artikkelit