Mary O’Sullivan

A senior media and sustainability professional, Mary O’Sullivan has spent the last 25 years managing the commercial, PR and marketing activities for various advertising companies and platforms within the media industry in Ireland.
With a background in advertising sales and the management of operational and commercial activities for media owners, she has a solid understanding of how the industry operates,
Mary launched the sustainably led lifestyle website Wasted.ie for consumers in 2018 and has spent the last 6 years working with companies and brands by fostering partnerships and collaboration and guiding brands to communicate in a transparent and credible way.

Understanding the challenges and complexity of finding a way for the media industry to navigate their own sustainability path, Mary joined the Ad Net Zero initiative in 2023 to manage the Ad Net Zero Chapter in Ireland and has since started working with Ad Net Zero and EACA in Europe in taking on the role of establishing the Ad Net Zero framework across European markets.

Jussi Eronen

VTM Jussi Eronen on viestintä- ja media-alan moniottelija, joka toimii Drumissa johtavana konsulttina.
Hänet on palkittu Finnish Comms Awardsissa vuoden parhaasta kriisiviestintätyöstä (2024) ja vuoden viestintätyöstä (2023).

Ennen Drumia hän työskenteli Suomen Kuvalehden toimituspäälliikkönä, Ylen ajankohtais- ja featuretoimituksen vetäjänä ja MTV Uutisten toimituspäällikkönä.

Eronen on 45 minuuttia -ohjelman vastaavana tuottajana palkittu Suurella journalistipalkinnolla ja tutkivan journalismin Lumilapio-palkinnolla.

Vapaa-aikanaan hän kiertää Suomea huoltajana nuorten hiihtokilpailuissa, toimii Vantaan Hiihtoseuran puheenjohtajana ja hiihtää itsekin – pääasiassa perinteistä retkivauhdilla.

Eka Ruola

Eka Ruola on yksi Suomen tunnetuimmista ja palkituimmista luovista johtajista, brändistrategeista ja markkinoinnin asiantuntijoista sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla.

Päätyönään Ruola toimii hybriditoimisto Nitro Groupin vastaavana luovana johtajana ja hän on myös yrityksen pääomistaja. Titteleistä huolimatta Eka tekee kädet savessa töitä asiakkaiden markkinointityön parissa ensisijaisesti brändistrategioissa ja luovassa tarinankerronnassa. Vuonna 2015 Ruola palkittiin New Yorkissa ensimmäisenä suomalaisena Internationalistin Agency Innovator -palkinnolla. Ruola palkittiin Platinahuippu-elämäntyöpalkinnolla Grafia r.y:n Vuoden Huiput -kilpailussa vuonna 2022.

Päätyönsä lisäksi Ruola istuu Vincit Oyj:n ja Suomen Olympiakomitean Markkinointi Oy:n hallituksissa. Ruolan kirjoittama ‘Markkinoinnin uudet 4P:tä’ -kirja ilmestyi huhtikuussa 2021.

Aliyar Hussain

Marketing Director at Paulig responsible for developing capabilities in marketing planning and data science.

Leena Kivioja

Leena Kivioja inspiroituu innovoinnista, asiakaskokemuksien parantamisesta ja hyvistä tarinoista. Vapaa-ajalla hän opiskelee tulevaisuudentutkimusta ja tekee vapaaehtoistyötä Punaisessa ristissä sekä UN Womenissa.

Janne Auma-aho

Olen Bilendin Suomen maajohtaja ja vetänyt paikallista tiimiä noin kymmenen vuoden ajan. Tarjoamme paneeleissamme kvantitatiivisen tutkimuksen ratkaisuja pelkän otoksen keruusta aina analyysiratkaisujen toteutuksiin. Myös laadullisen tutkimuksen ratkaisut onnistuvat ja sillä puolella tekoälyavusteinen alustamme Discuss on ollut edelläkävijänä viimeisen parin vuoden aikana.

Olen toiminut myös Markkinatutkimusliiton puheenjohtajana vuosikymmenen alussa ja nykyisin Suomen Markkinointitutkimusseuran johtokunnassa.

Miika Parpo

Olen toiminut markkinatutkimuksen alalla eri yrityksissä jo yli 20 vuoden ajan tutkien suomalaisten kuluttajien sielunmaisemaa ja käyttäytymistä eri tavoilla ja eri toimialoilla. Olen mm. yrittänyt oppia ja ymmärtää mikä saa kuluttajat /asiakkaat käyttäytymään kuten tekevät ja miten heihin voisi vaikuttaa.