Birgitta Kemppainen

Birgitta Kemppainen johtaa Suomen Digimarkkinoinnin sisältömarkkinoinnin tiimiä ja vastaa asiakkaille toteutettavista sisältösuunnitelmista, joiden avulla ostajapersoonien tarpeisiin vastataan mitattavasti ja tuloksellisesti.

Birgitta tuntee sekä pk-yritysten että suuryritysten myynnin ja markkinoinnin saumakohdat, ja tuo koulutukseen näkemystä ostajapersoonien tuotetietoisuuden tasoon vastaamisesta ostopolun eri vaiheissa.

Jussi Moilanen

Jussi Moilanen on työskennellyt Viskanilla 11 vuoden ajan verkkokauppojen parissa.

Ennen Viskania Moilanen toimi 7 vuotta verkkokauppiaana vastuullaan 10 verkkokauppaa.

Serkan Selcuk

Serkan Selcuk on ollut Viskanilla jo 16 vuotta. Vuosien aikana Selcuk on toiminut asiakasvastaavana, kehittäjänä ja kehitystiimin johtajana. Nyt hän toimii Product Ownerina integraatioiden, teknologiakumppaneiden ja tuotekehityksen parissa

Heidi Kamppinen

Olen Heidi Kamppinen, Markkinoinnin automaation asiantuntija Lianalla. Haluan auttaa yrityksiä kasvamaan ja menestymään markkinoinnin automaation avulla. Vuosien kokemuksellani markkinoinnin automaatio- ratkaisujen parissa olen nähnyt läheltä, miten oikein toteutetut automaatiot voivat tuoda merkittävää kasvua, parantaa asiakaskokemusta ja säästää arvokasta aikaa. Tavoitteeni on tehdä automaatiosta helposti lähestyttävää ja aidosti hyödyllistä jokaiselle yritykselle – koosta riippumatta.

Kati Jaakonen

Hellapoliisi Oy yrittäjä, ruokareseptien tekijä, ruokakirjailja ja tv-juontaja.

Käytännönläheisiä reseptejä, ideoita arkeen ja juhlaan, rennolla otteella.

Somen tien raivaaja jo vuodesta 2005.

Mari Riipinen

Toimii Dagmarissa asiakkuusjohtajan ja strategin roolissa.

Pitkä Dagmar-ura, monipuolinen tausta mediasuunnittelun ja mediatutkimuksen asiantuntijatehtävissä.

IAB Finlandin Retail Media -työryhmän puheenjohtaja keväästä 2023, eli työryhmän perustamisesta alkaen.

Aki Ronkainen

Aki Ronkainen vastaa RTL AdAlliancen kansainvälisestä mediamyynnistä Pohjoismaissa sekä Suomen liiketoiminnasta. Hän on myös mukana IAB:n hallituksessa. Akilla on yli 10 vuoden kokemus myynnin ja markkinoinnin eri tehtävistä mm. mediatalo Otavamediasta, mainostoimistosta ja sisältömarkkinointi yrityksestä.

Aleksi Ylitalo

Aleksi vastaa RTL AdAlliancella mediaportfolion myynnistä Suomessa ja Euroopan markkinoilla. Aleksilla on yli kahdeksan vuoden kokemus digitaalisesta mediaostamisesta ja strategisesta suunnittelusta Suomen sekä Pohjoismaiden markkinoilla.

Helena Kujanpää

Helena Kujanpää (MAT) on luova, intohimoinen ja kokeilunhaluinen markkinointiviestinnän ammattilainen, joka elää ja hengittää alan trendejä. Hänellä on vankka kokemus strategisesta ja operatiivisesta markkinointiviestinnästä – digistä printtiin – ja hän tuo rohkeasti uusia näkökulmia digimarkkinontiin ja brändin rakentamiseen.
Helena veti Grano Groupin markkinointia, ulkoista viestintää ja brändiä Head of Marketing -roolissa sekä teki merkittävän uran Lindström Groupilla, jossa hän vastasi muun muassa Suomen liiketoiminnan markkinoinnin operatiivisesta toteutuksesta Demand Generation Managerina.
Brändien kehittäminen, luova toteutus ja markkinoinnin prosessien optimointi ovat Helenan vahvuuksia. Hän ei ainoastaan seuraa alan kehitystä – hän on mukana muokkaamassa sitä.