Saara Holma

Saara Holma on intohimoinen markkinoinnin ammattilainen, jolla on vahva tausta digitaalisen markkinoinnin ja brändäyksen alalla. Aloittaessaan uransa hän löysi kutsumuksensa markkinoinnista, jossa on pystynyt yhdistämään luovuuden, strategisen ajattelun ja tuloksellisuuden. Saara liittyi Duunitoriin sen alkuaikoina, kun yritys oli vielä markkinoiden altavastaaja. Matkan varrella hän on ottanut vastuulleen monipuolisesti eri tehtäviä aina asiakastyöstä strategisen markkinoinnin suunnitteluun, brändin rakentamiseen ja kansainvälistymisen haasteisiin. Saara on ollut keskeisessä roolissa Duunitorin kasvattamisessa Suomen markkinajohtajaksi, ja nykyään toimii yrityksen Pohjoismaiden markkinointijohtajana, ohjaten yrityksen kasvua ja markkinointistrategiaa sekä kotimaassa että kansainvälisillä markkinoilla.

Päivi Montgomery

Päivi Montgomery on pitkän linjan uraohjaaja ja rekrytoija, joka työskentelee tällä hetkellä konsulttina ja työterveyspsykologina. Vammaisena ja kroonisesti sairaana inklusiivisuus ja esteettömyys ovat hänelle tärkeitä asioita. Hän voitti Vuoden rekrytoinnin kehittäjä -palkinnon vuonna 2023 työstään inklusiivisuuden hyväksi.
Päivi tarjoaa yksilövalmennuksia asiakkaille LifeWorks-valmentajana ja on kirjoittanut kirjan Työnhaun psykologia, ymmärrä itseäsi ja työnantajaa – löydä unelmiesi työpaikka. Hän on aktiivinen sosiaalisessa mediassa ja voit seurata ja häntä LinkedInissä tai Instagramissa tilillä Uratadin_selitykset.

Misme Halonen

Misme Halonen on Hartwallin energiajuomien Brand Manager. Hän on toiminut reilun 10 vuoden ajan erilaisissa markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä rakastettujen kuluttajabrändien kuten Lumenen, Nivean ja Hartwall Jaffan parissa. Halonen on kirjoittanut vuonna 2019 julkaistun kirjan vaikuttajamarkkinoinnista.

Virva Ivaska

työryhmä, lakityöryhmä, working group, legal

Tommi Pelkonen

Senior Advisor Tommi Pelkonen ollut yli 25 vuotta digitaalisuuden, liiketoiminnan kehityksen, markkinoinnin ja myynnin tehtävissä. mm Googlella, Finprolla, Satama Interactivessa, Franticissa, SEKissä ja Helsingin kauppakorkeakoulussa. Hän on kuudetta vuotta jäsenenä Keskuskauppakamarin Mainonnan Eettisessä Neuvostossa. Työkseen jäsentää erityisesti b2b-päättämisen ja vaikuttamisen malleja sekä päättävien organisaatioiden dynamiikkaa asiakasymmärrys- ja markkinatutkimustoimisto nSight:issa.

Maarit Aarrekangas

Toimin Senior Advisorina Marketing Finlandissa, jonne tulin keväällä 2018 omalta osaltani auttamaan toiminnan muutoksen eteenpäin viemisessä ja jäsenyritystemme liiketoiminnan kasvattamisessa. Käymme jäseniemme kanssa avoimia keskusteluja siitä mitä moderni markkinointi tänä päivänä on, millaista osaamispääomaa sen tekemiseen tarvitaan ja miten me voimme omalla osaamisellamme ja neuvontapalveluillamme jäsenistöä sillä matkalla kasvuun auttaa.

Vastuualueinani ovat mm. Työryhmätoimintamme kehittäminen, Cannes Lions Suomen edustajuus ja Young Lions Finland -kilpailun järjestäminen, uusien jäsentemme avustaminen mukaan aktiiviseen toimintaamme ja verkostoomme sekä sparrailu kumppaneiden löytämiseen ja kilpailuttamiseen liittyen.

Aiemmin työskentelin lähes 6 vuotta mainostajan puolella vähittäiskaupan sekä majoitus- ja ravitsemusliiketoiminnan alalla. Sitä ennen olen tehnyt yli 20 vuoden uran eri mainostoimistoissa ja vuosien varrella on tullut hoidettua sekä b2b- että b2c-markkinointia kotimaassa ja kansainvälisesti, olen ohjannut suunnittelu- ja tuotantotiimejä sekä ollut mukana markkinoinnin ulkoistamishankkeessa.Kaikkien näiden vuosien aikana olen saanut kunnian tehdä yhteistyötä useimpien alallamme vaikuttavien kumppaneiden, medioiden ja palveluntarjoajien kanssa.

Hermanni Kanerva

Hermanni on Bob the Robotin art director. Hän on työskennellyt mainostoimistoissa kohta 16 vuotta tehden useiden suurten brändien mainontaa (Veikkaus, Sanoma, Fazer, Valio, Hartwall, HJK). Todettakoon, että hän tehnyt myös useiden pienten brändien mainontaa. Toisinaan Kanervaa on lykästänyt huippuammattilaisten seura, jolloin mies itsekin on päässyt maistamaan menestystä yllättävän monessa mainoskilpailussa.
Kanervan kautta aikain suosikkimainokset ovat ESPN:n This is SportsCenter -sarja ja Jahvat tulloo.
Vapaa-ajallaan Kanerva katselee televisiosta urheilua, asioi tyttärensä leikkikahvilassa ja selailee fonttikirjoja.