Viimeksi lisätytKurssisisältö on tarkoitettu vain eLearning lisenssin haltijalle.Voit ostaa lisenssin täältä Nykyinen status Ei oikeutta. Hinta alk. 36€/kk + alv Aloita This kurssi is currently closed Kurssisisältö 25.3.2020 Brändien viestintä ja toiminta osana ratkaisua kansallisessa kriisissä, 2 hrs. 3 min. 12.1.2021 Digitaalinen palvelumuotoilu ja asiakaskokemus, 1 hr. 57 min. 20 kysymystä natiivimarkkinoinnista, kesto: 1h 27min B2B Idea and case day, duration: 1h 40 min 6.10.2021 Puheet teoiksi - teot näkyviksi. Vaikuttavaa yhteistyötä yhteiskunnan hyväksi. 12.10.2021 Osallistava brändiuudistus, kesto: 1hr. 1min. 26.10.2021 The future of growth, duration: 1hr. 27.10.2021 Skills of the future, duration: 1h 4 min 4.11.2021 Yrityksen kriisiviestinnän ABC, kesto 57 min 9.11.2021 Ajatusjohtajuuden rakentaminen, kesto 1hr. 10.11.2021 Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi, kesto 1h 3 min 18.11.2021 Social Selling, duration 1hr. 57 min. 23.11.2021 Toimivat sisällöt ja algoritmit somessa, kesto: 1h 32min 9.12.2021 Tone of voice in digital channels, duration 37 min 15.12.2021 Digitaalinen markkinointi GenZ:lle Suomessa - Case TikTok & Jodel, kesto: 2h 13.1.2022 How to increase Brand Engagement and ROI during Virtual Events, duration 1h 11min 20.1.2022 GDPR ja ePrivacy 2022, kesto 1hr. 26.1.2022 Analytiikka, luovuus, johtajuus 2.2.2022 Brändi 1 - brändi osaksi liiketoimintaa, kesto 1hr. 18 min. 9.2.2022 Haluatko kerätä lahjoituksia? Vetoa yleisöösi tarinankerronnalla, kesto 1hr. 25 min. 15.2.2022 Brändi 2 – uudet työkalut brändin johtamiseen, kesto 1h 22min 16.2.2022 Rohkeutta pitchaamiseen! kesto 44 min. 10.2.2022 SEO 1: Hakukoneoptimoinnin perusteet, kesto 1hr. 30min. 2.3.2022 SEO 2: hakukoneoptimoinnin tekninen kulma, 1 hr. 31 min. 16.3.2022 SEO 3: hakusanojen valinta ja tehokas hyödyntäminen, kesto 1hr. 30 min. 13.4.2022 SEO 4: videot, kuvat ja animaatiot hakukonelöydettävyyden tukena. Kesto 1h 33min. 20.4.2022 SEO 5: SEO-kirjoittamisen perusteet. Kesto 1h 32min. 27.4.2022 SEO6: äänihakujen ykköspaikka, position zero ja sisältöjen strukturointi. Kesto 1h 40 min. 4.5.2022 SEO7: linkitykset ja niiden hyödyntäminen. Kesto 1h 29 min. 17.5.2022 SEO8: Kansainvälinen hakukoneoptimointi, kesto 1h 33 min 1.2.2022 Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 1, kesto 58 min. 8.2.2022 Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 2, 1hr. 1.3.2022 Palvelumuotoilua markkinointiin ja viestintään, osa 3, 58 min. 8.3.2022 XR-teknologian mahdollisuudet myyntiin ja markkinointiin, osa 1, 55 min. 1.6.2022 XR 2 - Asiakaskohtaamiset ja elämykset virtuaalitodellisuudessa, kesto 1h 12.1.2022 Tervetuloa markkinointi 2022! 1. osa kesto 1h 33 min, 2. osa kesto 1h 38 min. 10.3.2022 Verohallinnon viestintä - salaisuudet menestysreseptin takana, kesto 1hr. 55 min. 27.1.2022 Tuloksellisen vaikuttajamarkkinoinnin resepti - alustus valmennukseen, 1hr. 6 min. Sample Lesson 3.3.2022 Kaikille maksuton: Amazon 1: Millaisia työtehtäviä opintosi mahdollistaa Amazonin ekosysteemissä, 58 min. 15.3.2022 Amazon 2: Mitä Amazon tarjoaa tulevaisuudessa mainostajille? Kesto 1hr. 17.3.2022 Mediamittauksesta apua tehokkaampaan radiomainontaan, kesto 1hr. 12.4.2022 Mediamittauksesta apua tehokkaampaan tv-mainontaan. Kesto 1h 10 min. 28.2.2022 Vaikuttajamarkkinoinnin kriittiset numerot: alustus valmennukseen, kesto 1h 30.3.2022 Näin optimoit somekanavat tavoitteiden tueksi - alustus valmennukseen. Kesto 1hr. 3 min. 21.4.2022 Vaikuttavuusviestintä somessa - alustus valmennukseen. Kesto 1h 4 min. 29.3.2022 Amazon 3: Amazon osaksi liiketoimintaa - Mitä se vaatii yritykseltä?, 1hr, 41 min. Merkitys – yrityksen arvokkain voimavara Markkinoinnin uusi sielu – 2020-luvun tuloksellinen markkinointi Vaikuta videolla Somekohut ja mainekriisit 16.2.2022 Strategic Storytelling, duration: 1hr. 16 min. 9.3.2022 Brändi 3 - brändi ja omistaja-arvon kasvattaminen (suunnattu johdolle), kesto: 55 min 11.3.2022 Työnantajabrändi osana strategiaa, 1 hr. 18.3.2022 Onnistuneen rekrymarkkinoinnin ulottuvuudet, kesto 1hr. 16.3.2022 Strateginen tarinankerronta johtamisen välineenä 26.4.2022 Kumppanipodcastit B2B-markkinoinnissa. Kesto 28 min. 14.6.2022 Podcast markkinoinnissa – mittaamisen ABC, kesto 35 min. 5.5.2022 Evästeetön maailma ja mainonnan merkityksellisyys. Kesto 1 h. 2.6.2022 Markkinointi ja globaalissa kilpailussa menestyminen, kesto 1h, 5 min 11.4.2022 Digital Markets Act (DMA) – miten se vaikuttaa mainontaan? Kesto 2h 15 min. 6.5.2022 Google Analytics 4 käyttöönotto, osa 1 13.5.2022 Google Analytics 4 käyttöönotto, osa 2, kesto 2h 45 min 18.5.2022 Ohjelmallisen ostamisen ABC kesto 1h 24 min 11.8.2022 Miten media toimii - parhaat käytännöt mediassa toimimiseen. Kesto 1h 59 min. 29.4.2022 Näin hyödynnät videomarkkinointia ostopolun eri vaiheissa. Kesto 1h 15 min. 3.5.2022 Somen ABC - missä mennään tänään? Kesto: 1h 59 min 7.6.2022 Viestinnän aamu - miksi viestintä on tärkeää? WFA Global Marketer Week 2022 in Athens: The Big Debate 7.4.2022. Duration 8 min. WFA Global Marketer Week 2022 in Athens: Metaverse - beyond reality & hype. Duration 19 min. WFA Global Marketer Week 2022 in Athens: The business of creativity. Duration 34 min. WFA Global Marketer Week 2022 in Athens: Metahuman. Duration 30 min. WFA Global Marketer Week 2022 in Athens: New marketing, new metrics. Duration 17 min. WFA Global Marketer Week 2022 in Athens: Taking a stand. Duration 25 min. 15.6.2022 Markkinoinnin rooli liiketoiminnan kasvattajana, kesto 1h 58 min 3.6.2022 Vaikuttava brändin rakennus TikTokissa, kesto 1h 16.6.2022 Native Advertising: How to make content that sells? kesto 55 min 18.8.2022 Mediasuhteiden luominen, ylläpito ja seuraaminen, kesto 1 h 30 min 7.9.2022 How to boost customer engagement and data collection, kesto 1h 22.9.2022 Amazon - myyjätilin avaaminen, kesto 1h 15.9.2022 Markkinoinnin budjetointi ja kilpailuetu investointina, kesto 1h 30 min 6.9.2022 Kriisiviestintä, kesto 1h 30 min 30.8.2022 Audio branding, 1h 30 min 23.8.2022 Adapting narratives to VR and multimedia art. Duration 25 min. 14.9.2022 Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 1, kesto 1h 21.9.2022 Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 2, kesto 1h 12.10.2022 Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 5, kesto 1h 28.9.2022 Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 3. Kesto 1 h. 5.10.2022 Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 4, kesto 1h 1.9.2022 GivingTuesday – Tekojen Tiistai, kun koko maailma tekee hyvää, kesto 1h 30 min 20.9.2022 Ostopolut, osa 1 (B2B), kesto 1h 11.10.2022 Ostopolut, osa 2 (B2B) Kesto 1h 2 min. 25.10.2022 Ostopolut, osa 3 (B2B), kesto 1h 16.11.2022 Ostopolut, osa 4 (B2C), kesto 1h 22.11.2022 Ostopolut, osa 5 (B2C). Kesto 1:06h 13.12.2022 Ostopolut, osa 6 (B2C), kesto 1h 6.10.2022 Sisäisen viestinnän ässät: selkeys, sävy ja sopiminen, kesto 1h 13.10.2022 Google Ads 1 – perusteet, kesto 1h 30 min 27.10.2022 Google Ads 2 - display-mainonta, kesto 1h 30 min 17.11.2022 Google Ads 3 - muut mainontamuodot, kesto 1h 30 min 29.9.2022 Unpacking the metahype - Web 3, NFT’s and the metaverse! Duration 56 min. 1 / 3