Nenäpäivä-säätiö
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö-
- Tee naurulla vaikutus: Miten Nenäpäivän brändi hyödyntää viihdettä?
Miksi ja miten Suomen suurin ja hauskin hyväntekeväisyyskampanja käyttää viihdettä hyväkseen kutsuessaan kansan mukaan tekemään hyvää?
Huumori ja viihde yhdistävät ihmisiä ja auttavat käsittelemään rankempiakin aiheita. Näistä syistä Nenäpäivä-kampanjassa tarinankerronta ja viihteen hyödyntäminen on nostettu keskeiselle sijalle. Joka vuosi lukuisat eturivin artistit, näyttelijät ja vaikuttajat antavat Nenäpäivälle aikaansa ja osaamistaan auttaakseen maailman lapsia. Tarkoitus on, että hyvää mieltä nostattava ja huumorin keinoja käyttävä kampanja ei jää keneltäkään huomaamatta.
Vuosittain Nenäpäivä kutsuu myös yritykset tekemään hyvää. Nenäpäivä on erinomainen esimerkki kaupallisiin tarpeisiin taipuvasta kampanjasta, jossa viihde ja hyvän tekeminen yhdistyvät.
Taina Tyrväinen, Nenäpäivän markkinointi- ja viestintäpäällikkö, on ollut vastuussa Nenäpäivä-brändin kehittämisestä viimeisen parin vuoden ajan. Taina saapuu kertomaan, miten Nenäpäivä on pystynyt hauskalla otteellaan auttamaan yhä useampaa lasta ympäri maailman ja miten erilaiset toimijat voivat hyödyntää kampanjan ideaa omassa markkinoinnissaan