Markkinoinnin suunnittelu ja budjetointi

Media- ja markkinointibudjetin tason määrittely

Käytämme määrittelyyn OMNI-työkalua, jonka investointisuosituksien tietopohja perustuu lähes 3000:een toteutettuun mallinnukseen eri toimialoille EMEA-alueella. Budjetin määrittely tietyn tavoitteen saavuttamiseksi ottaa huomioon mm. yrityksen nykyisen markkina-aseman, toimialan, kohderyhmän ja myyntikatteen. Budjetin määrittelyssä otetaan huomioon brändin vahvistamisen ja liikevaihdon kasvutavoite. Toisena osana on kanavasuunnittelu, jonka avulla suunnitellaan optimaalista investointiallokaatiota monimediaympäristössä.

Tarjous sisältää seuraavan kolmivaiheisen kokonaisuuden:

1. Investointitason määrittelyn ja investoinnin myyntivaikutuksen

2. Kanavasuunnittelu-skenaarion luominen tavoittavuutta tai myyntitavoitetta vasten

3. Skenaanario sparraus: Kun pohjatyö on tehty, käymme yhdessä tulokset, teemme tarkennuksia ja sovimme skenaarioista ja painotuksista, joiden pohjalta dokumentoidaan päätöksentekodokumentaatio markkinoijan tarpeisiin esim. Nykyinen budjettitaso vs. Kasvutavoitteellinen budjettitaso.

Määrittelyn tuottaa yhteistyökumppanimme ToinenPHD

Tutustu tarkemmin sisältöön  verkkokaupassamme

 

Aiheeseen liittyvät artikkelit