24.2. Tapahtuma: Musiikki, urheilu ja viihde markkinoinnin vauhdittajina

0,00 

Mainonnan esto-ohjelmien määrien kasvaessa ja kuluttajien hajaantuessa yhä useampaan digikanavaan, brändit etsivät markkinoinnilleen uutta tehoa ja yleisöä viihteen parista. Urheilu ja musiikki tarjoavat markkinoijille mahdollisuuden tarjota ihmisille elämyksiä ja samalla hyödyntää vaikuttajia ja yhteisöjä viestin jakajina.

Marketing Finland ja SJTM, Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry järjestävät jäsenilleen verkostoitumisillan, jossa haetaan tuoretta kulmaa urheilun ja musiikin hyödyntämiseen markkinoinnissa. Asiantuntijat kertovat kotimaasta ja maailmalta esimerkkejä luovista toteutuksista sekä antavat käytännön vinkkejä markkinoijille.

Tule mukaan verkostoitumaan, tilaisuus on jäsenille maksuton!

Osasto: