27.8.2020 Vaikuttajamarkkinoinnin juridiset ja eettiset käytännöt

0,00 80,00 

Marketing Finland järjestää yhteistyössä Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n kanssa jäsenilleen ajankohtaisen ilmaistapahtuman, jonka teemana on vaikuttajamarkkinoinnin ja kaupallisen yhteistyön oikeat merkitsemistavat, niin juridiikan kuin eettisten käytäntöjen kautta tarkasteltuna. Puhujina Kilpailu- ja kuluttajaviraston, Eversheds Asianajotoimiston ja Berner Oy:n edustajat. Paneelikeskustelussa mukana ovat musiikkialan artisti, urheiluvaikuttaja, vaikuttajaverkostojen edustajia, markkinoijien edustajia sekä Eversheds. Tapahtuma on jäsenille ilmainen.

Iltapäivän aloittaa Kilpailu- ja kuluttajavirasto kertoen aiheesta viranomaisen näkökulmasta. Heidän puheenvuorossaan käsitellään mainonnan ja sponsoroinnin parempaan merkitsemistapaan liittyvää sisältöä ja miten sponsorointi, kaupallinen yhteistyö ja vaikuttajamarkkinointi eroavat toisistaan heidän näkökulmastaan katsottuna. Samasta aiheesta jatkaa myös lakikumppanimme Eversheds Sutherland. Kolmas puheenvuoro on mainostajalta. Berner Oy:n edustaja esittelee kuulijoille konkreettisen vaikuttajamarkkinoinnin casen.

Puheenvuorojen jälkeen alkaa paneelikeskustelu, jossa ovat mukana musiikkialan artisti, urheiluvaikuttaja, vaikuttajaverkostojen edustajia, markkinoijien edustajia sekä Eversheds Sutherland. Paneeli avaa kysymyspatteriston avulla kokemuksiaan merkitsemistavoista, sekä eettisyydestä ja arvoista, joiden tulee yhteistyötä tehdessä olla kummankin osapuolen kohdalta määriteltyinä ja yhteensopivina.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 20.8.2020.

Maksullisten koulutusten hintoihin lisätään alv 24 %.  Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 € peruutusmaksu. No-showsta veloitetaan koulutuksen hinta.

Osasto:
Toivo koulutusta takaisin: