Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
129,00 € – 239,00 €
Markkinoinnin rooli myynnin tekijänä ja yrityksen arvon kasvattajana korostuu digitalisoituneessa maailmassa. Tämä koko päivän webinaaritallenne on tarkoitettu niille, jotka haluavat ymmärtää paremmin modernin markkinoinnin mahdollisuuksia sekä sen roolin osana liiketoimintaa. Koulutuksen aikana perehdytään case-esimerkkien kautta markkinoinnin keinovalikoimaan sekä eri kanavien erityispiirteisiin. Kouluttajina toimivat Suomen johtavat markkinoinnin asiantuntijat, joilla on vahva digitaalisen liiketoiminnan osaaminen.
Brändi yrityksen arvon kasvattajana
Ritva Seppänen, Wärtsilä
Asiakasrakenne ja rahavirrat markkinoinnin ja myynnin suunnan näyttäjä
Turkka Yli-Hakala
Asiakasrakenteesta ja rahavirroista johdettu markkinointisuunnitelma ja budjetointi
Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
Lounas ja työtauko
Markkinointi myyntiputken eri vaiheissa: tavoitemarkkinasta myyntiliidiksi
Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland
Yhteisöllisyys, purpose sekä miten luodaan kokemuksesta elämys
Pasi Saarinen, Lindström
Tehokkaan markkinoinnin teknologia stack
Lari Suomalainen, Liana Technologies
Miten löydät oikeat markkinoinnin teknologiat ja millä tavoin omaa teknologiastäkkiä voi analysoida ja sitä kautta lähteä kehittämään?
Millä tavalla kehitystä voidaan suunnitella ja piirtää tiekarttaa Martech-kokonaisuudelle? Lari käy läpi myös Best of Breed vs. One Platform ajattelua, molempien etuja ja heikkouksia sekä omia kokemuksia näistä aiheista.
Wärtsilän brändijohtajana olen vastuussa globaalista brändistrategiasta, brändin kehittämisestä ja yhtenäisestä...Jatka lukemista
Olen Marketing Finlandin toimitusjohtaja ja tullut vetämään liittomme muutosta syksyllä...Jatka lukemista
Työelämän intohimona ja henkilökohtaisena purposena on auttaa rakentamaan yksilön ja...Jatka lukemista
Vastaan Liana Technologiesilla kumppanuuksien ja niihin liittyvien palvelujen kehittämisestä. Ennen...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.