Tunnetta brändiin – merkitys, arvot ja tunteet markkinoinnin ytimessä

129,00 239,00 

Millaisia tunteita brändisi herättää? Miten voisit paremmin määritellä ja hallita tunteita sekä tuntemuksia, joita asiakkaasi ja oma henkilökuntasi kokevat kohdatessaan brändisi?

Miller & Leanin Chief Strategy Officer Petri Matero tutustuttaa moderniin tapaan ajatella brändiä, on kyseessä sitten pieni tai iso toimija. Tässä koulutuksessa käydään mutkattomasti läpi uutta tapaa ajatella brändiä; kuinka löytää merkityksellinen missio, kiteyttää yrityskulttuurin toimintaa ohjaavat arvostukset ja miten johtaa niistä toimintaan suoraan siirtyvät käyttäytymismallit juuri oikeiden tunteiden herättämiseksi.

“Brändi ei ole pelkkä logo, ilme, mainos tai lausahdus. Se on koko tunneskaala jonka yritys toiminnallaan välittää”.

Tämä verkkokoulutus sisältää mm. videon ja presentaatiomateriaalit pidetystä koulutuksesta.
Ostolla on normaali 14 päivän peruutusoikeus, mikäli tuotetta ei ole otettu käyttöön. Peruutusoikeus poistuu.
Osasto:
Toivo koulutusta takaisin:
0