Some, terveiset tulevaisuudesta

129,00 239,00 

Sosiaalinen media, tekoäly ja algoritmit ovat tulleet osaksi modernia markkinointia. Digitaalisuus on aikaansaanut myös kuluttajakäyttäytymisen ennen näkemättömän nopean muutoksen. Miltä tulevaisuuden markkinointi näyttää milleniaalien näkökulmasta?

Miten eri algoritmit toimivat erilaisissa digitaalisissa markkinointikanavissa ja mikä ajaa kuluttajien sitoutumista brändeihin? Entä mikä on sosiaalisen median tulevaisuus Suomessa ja muissa Pohjoismaissa? Näistä aiheista kertovat Strosslen Rickard Lawson ja Joakim Stenberg sekä Caratin strategiajohtaja Jukka Veteläinen.

Tämä verkkokoulutus sisältää mm. videon ja presentaatiomateriaalit pidetystä koulutuksesta.
Ostolla on normaali 14 päivän peruutusoikeus, mikäli tuotetta ei ole otettu käyttöön. Peruutusoikeus poistuu.
Osasto:
Toivo koulutusta takaisin:
0