28.11. Mikä ajaa markkinoinnin tehokkuutta

125,00 260,00 

Kuinka soveltaa tekoälyä ja edistynyttä analytiikkaa markkinointi-investointien tuoton eli ROMI:n mittaamiseen?

Koulutus sopii erityisesti CMO:ille b2c-puolella, joilla on sekä offline- että online-mainontaa.

Koulutuksessa käydään läpi tehokkaan markkinoinnin peukalosääntöjä Sellforten kehittämän viitekehyksen avulla: kuinka tunnistaa tehokkaan markkinoinnin ominaispiirteet kunkin osallistujan liiketoiminnassa? Kuvaamme myös, mitä tarvitaan, jotta ROMI-mallinnuksesta saadaan täysi hyöty niin taktiseen kuin strategiseen suunnittelun. Huomioimme eri toimialojen markkinointistrategioiden erityispirteet, ja koulutuksessa otetaan kantaa ROMI-mittaamisen hyötyihin läpi organisaation.

Käymme myös läpi, kuinka päästä alkuun markkinointi-investointien tuoton mittaamisessa – aluksi vaikka vain kynää ja paperia apuna käyttäen. Koulutuksen jälkeen ymmärrät markkinoinnin ROMI-mittaamisen perusteet, ROMI:in eniten vaikuttavat tekijät ja sen käytännön hyödyntämisen omassa liiketoiminnassasi. Lisäksi hahmotat, mitä käytännössä organisaatiossasi tulee seuraavaksi tehdä, jotta ROMI:a päästään mittaamaan luotettavasti ja sitä kautta tehostamaan markkinointia.
Hintoihin lisätään alv 24 %.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu.

Osasto: