Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
229,00 € – 399,00 €
Hyvä myyntifunneli eli myyntisuppilo kuljettaa asiakaspolkua määrätietoisesti kohti ostopäätöstä. Se myös mahdollistaa paremmin kohdennetun ja kustannustehokkaamman markkinoinnin, kun asiakkaan ajatusprosessi ja sen haasteet on tunnistettu ja ongelmakohdat taklattu. Markkinoinnin tuottavuus paranee ja markkinointitiimi voi keskittyä vain hyvin toimiviin ratkaisuihin. Myös asiakas on tyytyväinen, kun hän saa apua ostopolullaan silloin, kun sitä tarvitsee eikä jää yksin ensimmäisen ostopäätöksen jälkeen.
Tässä webinaarisarjassa sukelletaan myyntifunnelin saloihin kolmen eri webinaarin voimin. Perehdymme hyvän funnelin rakentamiseen ja strategiaan, digitaalisiin asiakaspolkuihin sekä asiakkaan sitouttamiseen kanta-asiakasohjelmien kautta.
Oona on kasvuvalmentaja, jossa yhdistyy yli 10 vuoden myynnin valmentamisen...Jatka lukemista
Jonna Lönnroth on Markkinointi Meemi Oy:n perustaja ja yrittäjä. Markkinointi...Jatka lukemista
Kallioinen on asiakasarvoa, brändiuskollisuutta ja liiketoiminnan tulosta kasvattavia strategisia lojaliteettiohjelmia...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.