Kaikille maksuton: 15.12.2021 Digitaalinen markkinointi GenZ:lle Suomessa – Case TikTok & Jodel

0,00 

Marketing Finland järjestää yhteistyössä Shook Digitalin, Improve Median sekä MyRemoteStudion kanssa kaikille avoimen ja maksuttoman joululahjaseminaarin, jossa sukelletaan Generation Z:n arvoihin, sosiaalisen median käyttöön ja ajatusmaailmaan markkinoinnin näkökulmasta.

Tilaisuus järjestetään verkossa.

Tilaisuuden aluksi tohtorikoulutettava Roosa Oksanen puhuu aiheesta Z-sukupolven arvot ja sosiaalisen median käyttö.

Tämän jälkeen syvennytään Z-sukupolveen ja TikTokkiin Shookin Jesse Ketosen ja Rasmus Kärkkäisen mukana, jotka käsittelevät mm seuraavia aiheita:

Miten sukupolvi Z:n ominaispiirteet heijastuvat TikTokiin? Kuinka brändien tulisi lähestyä TikTokia?

Mitä olemme oppineet TikTok markkinoinnista suomalaisten asiakkaidemme kanssa?

Ja tilaisuuden lopuksi Improve Median Karoliina Kupari kertoo, mikä on Jodel ja miksi sillä on markkinoijalle väliä ja
Miten avata dialogi tärkeän, mutta haastavan kohderyhmän Generation Z kanssa?

Tervetuloa mukaan, tilaisuus on kaikille maksuton.

 

 

Osasto: Avainsanat tuotteelle , , ,

Tämä ja yli 200 muuta suomenkielistä sekä lähes 100 englanninkielistä koulutusta yhdellä kuukausimaksulla. eLearning Academy jäsenille alk. 36€/kk ja muille alk. 129€/kk. Tutustu koulutuksiin ja tilaa

Hintoihin lisätään alv. 24%.