Lisätiedot
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
0,00 €
Marketing Finland järjestää yhteistyössä Shook Digitalin, Improve Median sekä MyRemoteStudion kanssa kaikille avoimen ja maksuttoman joululahjaseminaarin, jossa sukelletaan Generation Z:n arvoihin, sosiaalisen median käyttöön ja ajatusmaailmaan markkinoinnin näkökulmasta.
Tilaisuus järjestetään verkossa.
Tilaisuuden aluksi tohtorikoulutettava Roosa Oksanen puhuu aiheesta Z-sukupolven arvot ja sosiaalisen median käyttö.
Tämän jälkeen syvennytään Z-sukupolveen ja TikTokkiin Shookin Jesse Ketosen ja Rasmus Kärkkäisen mukana, jotka käsittelevät mm seuraavia aiheita:
Miten sukupolvi Z:n ominaispiirteet heijastuvat TikTokiin? Kuinka brändien tulisi lähestyä TikTokia?
Mitä olemme oppineet TikTok markkinoinnista suomalaisten asiakkaidemme kanssa?
Ja tilaisuuden lopuksi Improve Median Karoliina Kupari kertoo, mikä on Jodel ja miksi sillä on markkinoijalle väliä ja
Miten avata dialogi tärkeän, mutta haastavan kohderyhmän Generation Z kanssa?
Tervetuloa mukaan, tilaisuus on kaikille maksuton.
Karoliina Kupari, VTM, toimii Improve Medialla asiakasvastaavana ja kouluttaa mainostajia...Jatka lukemista
Roosa Oksanen on tohtorikoulutettava sosiaalitieteiden tohtoriohjelmassa Helsingin yliopistossa. Hän keskittyy...Jatka lukemista
Jessen tehtävä Shook Digitalilla on auttaa mainostajiia löytämään parhaat käytännöt...Jatka lukemista
Rasmus Kärkkäinen toimii luovana suunnittelijana sekä luovan tuotannon koordinaattorina, vastaten...Jatka lukemista
Hinta | Jäsenhinta, Normaali hinta |
---|
Sinun on kirjauduttava sisään kun haluat kirjoittaa arvioinnin.
Tuotearvioita ei vielä ole.