Kaikille maksuton: Näin aloitat TikTok-mainonnan

0,00 

TikTok -mainonta on täällä! TikTok otti vuonna 2020 valtavan loikan käyttäjämäärissä, jolloin myös Suomen aktiivisten käyttäjien määrä triplaantui 1,6 miljoonaan.
TikTok ei ole enää vain nuorten hassuttelumedia, vaan täysiverinen kilpailija olemassa oleville kanavillle. Monella Euroopan markkinalla TikTok on ottanut ensimmäisen sijan käytetyimpänä ja ladatuimpana sosiaalisen median alustana.

TikTok on aukaissut hiljalleen työkalujaan markkinoijille myös Pohjoismaissa. Tällä hetkellä vain rajatulla joukolla on pääsy mainostyökaluihin ja tässä online -tapahtumassa TikTok sekä TikTokin globaali partneri Shook avaa tarkemmin, kuinka TikTokissa pääsee mainostamaan ja millaisia keinoja mainostajilla on tavoittaa TikTokin käyttäjiä. Käymme läpi myös TikTok statistiikka Suomen markkinoilta, sisältöjen ja mainonnan strategioiden parhaita käytäntöjä sekä vastaamme mieltä askarruttaviin kysymyksiin TikTok -mainonnasta.

Welcome words: the new wave of online advertising (english)
Joonatan Lintala, Senior Advisor, SHOOK

Overview of TikTok for advertisers (english)
Joel Williams, Performance Partnerships Manager, Global, TikTok

Kenelle TikTok -mainonta sopii ja miten se käytännössä toimii (finnish)
Jesse Ketonen, Partner, SHOOK

Shook on suomalais-kiinalaisen Nordic Friendin omistama täyden palvelun TikTok -mainosratkaisujen tarjoaja ja globaali Bytedance -partneri.
www.shook.digital

Category:
Toivo koulutusta takaisin: