Jäsenille ilmainen: 21.10.2020 Vastuullisuus vyöryi mainontaan – mikä erottaa etusivun sanahelinän ja viherpesun kestävästä markkinoinnista?

0,00 120,00 

Ilmastonmuutos painaa nyt markkinoinnissa suurimpana muutosvoimana. Vastuullisuudesta on tullut mainonnassa arkipäivää ja liki jokainen brändi ilmoittaa nyt kilpaa olevansa ‘sustainable’, kestävyyden asialla. Hyvien tekojen toitottaminen jää vaikutuksiltaan kuitenkin pinnalliseksi, mikäli kampanjat jäävät yksittäisiksi lähdöiksi eivätkä kumpua yrityksen tai brändin strategiasta. Kuinka välttää sanahelinä ja siirtyä kestävän markkinoinnin edelläkävijöihin, jotka rakentavat arvoa sekä kuluttajille, omistajille että planeetalle? Kestävä markkinointi – ilmastonmuutosopas brändeille! (Alma Talent 2020) uutuuskirjan kirjoittajat Petteri Lillberg ja Riku Mattila johdattavat mainostajat kestävän markkinoinnin uudelle vuosikymmenelle.

Osasto:
Toivo koulutusta takaisin:
0